Stentvättade Jeans? Hiss eller Diss?


Unisex Mineral Wash Stretch Bull Denim Slim Slack från American Apparel.
Ca 550 kr.


Det har väl inte undgått någon att de stentvättade jeansen har blivit heta igen?
Var väldigt länge sedan senaste flugan,faktiskt, och det var kanske en nödvändighet för denna reunion?!;)
Jag trodde aldrig för några år sedan att jag skulle säga det här..men jag tror jag skulle kunna tänka mig att investera i ett par!

Men... någon stentvättad jeansjacka blir det aldrig..igen!

Vad säger du om stentvättade jeans?
Hiss eller Diss?
47 kommentarer
L I S E

hiss! :D

Alexandra

Dissar ;P

Sally

Älskar stentvättade jeans! Köpte ett par på Urban Outfitters och är riktigt nöjd med dem:) Ha det bra!

Sally

Älskar stentvättade jeans! Köpte ett par på Urban Outfitters och är riktigt nöjd med dem:) Ha det bra!

Himeko

Jag har ett par från Monki och kan nog inte säga att jag inte gillar dem, men jag använder dem ändå inte särskilt ofta.

Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

ja med de rätta kläderna är de riktigt snygga :)

2anewlife

Tyvärr jag säger diss, klarar inte av stentvättat...

stina

jo d va trevligt..e nog svårt å gå ut i stockholm nä man inte vet vilka slags krogar d finns :P

hade du en bra helg då?

anna

godmorgon :)



nja jag tycker det rä snyggt på väldigt få människor.

Karin

varken eller, kan vara hiss, men inte på mig

enmamma

Personligen så kommer jag nog inte sätta på mig stentvättade jeans igen men man ska väl aldrig säga aldrig, ser den hemska stentvättade jeansjackan jag hade framför mig men som sagt modet ändras och kommer tillbaka på ett vis igen.Ha en härlig måndag.

Jonna

Godmorgon :) tack detsamma! Hur är de idag? Kram

Petrich

diss.

Dilek Isabelle

vad har hänt med din blogg :S det är massa fel koder hehe lite huller om bulle r:P

hittade inte möösan :/ så typiskt....har du tips på andra ställen??somsäljer...gärna vitpäls...



ang inlägget.DISS

Ap

Snygga!

Hannahsthlm

Dilek Isabelle: Ja..men det får vara så här nu..det är en annonskod som hamnade fel och nu ooorkar jag inte ändra;)! Återkommer om mössor om jag hittar!:)

evelynne

morsning korsning

gör du dåe?

Albin

jag säger då diss.

Att ha det gott

Tveksamt

jessicafs

Va med och tävla om voodolls i min blogg =)

Länk:http://jessicafs.blogg.se/2008/october/tavling-2.html#comment

kram jessica

Johanna på SHOEBOX

Jag tycker det är ganska snyggt, äger två par, så jag säger nog hiss! :)

melissa

hiss :D

Maja

själv dissar jag, men det finns ju vissa som passar så förbaskat bra i dem!

Jen

Ja du,,, jag tycker dom är helt ok faktiskt. Kram

Jessica

Dom du visar på bilden ser bra ut, men annars dissar jag nog dom för egen del. Passar andra, men inte på mig!

Josefin

hiss! as snyggt :)

josse =)

diss, hehe :)

Marie

åh, jag vet inte.. har nog fortfarande inte kommit över förra gången :) men som sagt en stenstättad jeansjacka blir det så inte igen iaf! tror jag kör diss helt enklt! ja, så får det bli.

johanna

Svar: Tacktack! jag fotar med Canon EOS 400D. puss!

Sofia K

Tack :)



Njae, stentvättat känns nog lite diss! Usch, jag tycker att det ser så billigt ut, vet inte riktigt varför :P



Ha en fin dag!

En Bitter Blondins Blogg

Åhh jag vet inte. Det tar emot eftersom jag var med om den förra stentvättesvängen på 80-talet och chocken har väl inte riktigt lämnat en ännu, haha. Men, om ett par månader svassar man säkert omkring i ett par.

Tips: börjar försiktigt med ett par billiga från Cheap Monday för 400kr!

Emma

Sååå mycket HISS det bara går!

Philip

Sjykt nice. Finfint.

Marika

Jag har inget emot de :P

SveaJ

Jag tycker de är sjukt snyggt :)

Brunetten Sanna E

usch vad fula såna jeans e.



föressten, är det meningen att kommentarssidan sa vara högerställd?

Jennifer

Jennifer

Hm, jag de kan passa vissa, men inte på vissa andra. haha

Sassy

Jag har tre par i olika kulörer, så HISS!



Hoppas din måndag är bra!

kram

leyla

sv: tack så mkt hurrudu :) fin blogg btw.



hiss! älskar stentvättade jeans!

MANGO

HISS!

Rebecka

hiss men ändå inte min stil.

Nergårds-Emma

Hade jag varit yngre och haft tuffare stil så varför inte? Men för min del blir det diss!

Dunis

Diss! En del saker ska inte komma igen...

leopardia

nej nej nej, jag tyckte inte det var snyggt då och inte nu heller, haha...

fast jag hade ett par... med massa dradkedjor och, ja, inte muddar, men typ nere i bensluten... pösiga saker... voj voj.

men ge mig två månader så kanske jag har ändrat mig...

E

diss,diss,diss,diss

julia

svar; tackdu!



jag tycker de är grymt snygga, äger själv ett par fran cheapmonday och älskar de!