Slösa eller Spara?


SLÖSA= Kenneth Jay Lane Drak-armband. 2 195 kr KyssJohanna.
SPARA= Ormarmband med krisaller. 295 kr KyssJohanna.

Mycket djur nu....men djursmycken är vackra och väcker ha-begär,även om jag varken vill vara eller ha ett riktigt djur;)!
Tycker både drakarmbandet från KJL och ormarmbandet med kristaller är riktigt fina!
Priset skiljer dock nästan 2000 kr mellan de två armbanden...

(Okey,drake kanske inte direkt är ett djur,men idag får det räknas som det;)

Vilket väljer du?
Slösa eller Spara?
42 kommentarer
Kim Von J

Såå snyggt! jag är nog en sparare! köper mycket på rea :)

Mindy

Ha en skön start på veckan..

Emma

Spara. Kyssjohannas tyckte jag var mer stilrent!

Lotta

Hejsan!:) Tack desamma :)

Nelly

ja den var riktig skön! hur var din?^^

Amanda

Spara, tycker det var enklare och finare! =)

Jack

Spara , den var också snyggare =)

Anonymtpar

Ja man ser det ju inte om man inte vet om det.

annica !

fin blogg ! :)

Diana

Tack söta du!! :) Har nu svarat på mina läsares frågor i dagens inlägg, kika gärna in! :) Stor kram

Hanne

Jeg vill nok hatt dragen, kanskje fordi jeg er veldig redd for ormer;)

Hanna

Sv: Tackar tackar :)

Felice - FASHION IS HOT OR NOT

KOLLA IN MIN BLOGG=)

Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

slösa var finare men skulle nog gå för spara, då plånboken behöver det haha

Rockabilly babe

Tack

e m m a

- Tackar. Va hittar du på idag?



kan ju lätt säga att slösa är vackrare än spara i detta fallet, i alla fall enligt mig

JOSEFIN

kolla in min tävling om två ansiktsmasket pluss en överraskning på min blogg, kolla länken:

http://josselee.blogg.se/2008/october/min-forsta-tavling.html#comment



Kolla även min budgivning på en helt oanvänd klänning!

Hoppas på en fortsatt bra dag :)

JOSEFIN

slösa var finre, men dyrt så skulle ändå satsa på spara :)



kolla in min tävling om två ansiktsmasket pluss en överraskning på min blogg, kolla länken:

http://josselee.blogg.se/2008/october/min-forsta-tavling.html#comment



Kolla även min budgivning på en helt oanvänd klänning!

Hoppas på en fortsatt bra dag :)

Sofia

Sv: Tack så mycket! :D Jag tycker de är jätteroliga :P

Jenny

åhh tack :) va gullig du är!!!

Petra

Jag tar SPARA!!

Isabelle

slösa för denna gång :)

mirah

Hejs, gillar din blogg! tycker att den var fin. Jag måste nog välja spara, den var faktiskt snyggast.

kolla in våran blogg, och säg gärna vad du tycker:)

R y d b e r g

tack så mycket tjejen :D Hur är det med dig?

Guud vilka vackra, älskar dom !

Emma

Spara tror jag förvånande nog! SUPERfint! Lite enkelt sådär!

jennifer

haha ja, suveränt :D

Lexie

spara :D

Jonna

Kenneth Jay Lanes är snyggast, men inte riktigt värt pengarna kanske..

Catherine

hehe javist är de goda, ben and jerry's=)

Tina

Där är dom ju!



En annan bloggande tjej hade ett liknande armband och jag blev så ledsen när hon sa att hon köpt det i London för massa år sen. Men nu kan jag ju skaffa mig ett liknande ändå. Tack för tipset! Och ja, jag väljer givetvis spara=)

Natthakan

Fint blogg!

C H E R R Y R A I I N . B L O G G . S E

spara anrmbandet var mkt snyggare!

emelie

å vd snygga smycken :D har du köpt några sj? kram

La Coccinelle

tycker nästan budgetvarianten var snyggare (=enklare)

sofia

spara tror ja, dolm har även ett liknande armband på ginatricot som kostar nästan inget ;)

Mia

Jag tycker att de var snygga båda två, fast på olika sätt. Man vill ju ha liksom blingat vid vissa tillfällen och ibland inget alls.

nadja

yeah,,alltid härligt med lite filmmys =)



Hm, jag skulle nog välja spara. enkelt är alltid snyggast =)

Erika

Svårt val det där.

Jag älskar drakar och ormar (som smycken)Så jag skulle nog köpa båda två om jag hade råd. Men eftersom jag inte har det så skulle jag välja ormarmbandet.

Men först skulle jag kika runt på eBay och se om jag hittade det där för jag har märkt att vissa av kyssjohannas smycken säljs där också.



Sv. Ja, alla drar gränsen någonstans och det är bra =)

Angelicas Closet

Slösa!



Kram

my

galet snygg ring, skulle lätt slösa på den!!!!

Josefine

Den dyrare var snyggare, så slösa! :)



S O L I N

Jag tycker helt ärligt att den billigare var snyggast, så SPARA förfan! ;D