Så var det den där utmaningen då...


Sådär!
Nu ska vi väl se till att få den där utmaningen avklarad då!
Jag tror att jag blivit utmanad av sex stycken, har jag glömt att länka någon nu så får ni hojta till!
Jag hoppas det är samma utmaning alla skickat ..ha ha..men det är det väl? Hmm..

Vilka det är ser ni länkar till nedan:
KarinOlofsson, Emeliesplace, Lene-Therese, Linda/Sweetkay, Colinaslife och annalinnea  .

Regler:
♥Länka den som har utmanat dig och sätt dessa regler på din blogg.
♥Berätta 7 saker om dig själv,både alldagliga och knäppa.
♥Utmana 7 stycken du vill ska göra utmaningen i slutet av detta inlägg genom att nämna deras namn och länka till dem

♦Jag dricker ca 3 LITER Loka eller Ramlösa om dagen.Det är ett beroende!

♦Jag har inte ätit kött sedan jag var 10 år då jag började vägra för att jag tyckte synd om djuren...

♦Jag äter dock skaldjur men inte kräftor..dem leker jag istället med;)


♦Det enda jag är riktigt rädd för är blod,stalkers och getingar!
(och så är jag självklart rädd för att något ska hända mina nära & kära..men det är väl alla!?)

♦Jag älskar namn. När jag var liten gjorde jag låmga listor på alla mina kommande barn och alla deras namn de skulle ha....undrar om jag har kvar dem någonstans?Vore kul att läsa!

♦Min favorit-film är Legally Blonde och jag vill gärna att allt ska vara rosa...om det inte är svart!


♦Det värsta jag kan tänka mig på min semester vore att campa..det kommer jag aldrig göra!

Jag utmanar:
Anina, Delinda, Frida, Mia Dh, Emma, Sassy och Daniel

Voila!♥
28 kommentarer
Sara

Inte ätit kött sen du var 10år? Oj! Imponerande :)

Fredrik *Frisören

spännande1

Lene-Therese

Jag beställde hem Legally blond 1 och 2 för ett par dagar sedan ! Ska bli så kul att se dem igen! :D Underbars utmaningssvar! ;D Well done! Natti :)

delinda

hihi du är ju för söt ;) den ska jag göra imorgon! massa kramar

Sandra

Vill du få hem saker gratis?

Kan garantera dig om att det här är bättre än Gratismakeup .

Registrera dig här; http://www.gratisgen.se/ref/96355

a

Hej! jag älskar din blogg verkligen och jag undrar vilken sida du har beställt dina uber uber söta rosa friis&co tofflor? i just love them and your blogg, take care!

bownii

ja som ääälskar skaldjur :D

Nina

Åh vad kul! kikar på den ikväll =)



Kramis.

mia dh

kul ska fixa den idag eller i morrn. Ha en go dag.

Sassy

Jag har redan utmanat dig att göra den här gumman!



kram

Karin

åå vad roligt:)HAHA skönt att det finns någon mer som dricker så mycket ramlösa.. jag har gjort det varje dag i år nu.. blir mycket pantflaskor;)

Linda

Ja dricker inte ens 3 liter vanligt vatten eller någon annan vätska överhuvud taget under 1 dag haha.

Getingar är jag livrädd för också, jag springer och viftar med armarna så fort det kommer en i närheten av mig:P

Käthes blogg mode & skönhet hos Amelia

Jobbigt att vara halvdöd men passande på Halloween. :)

Ida

Tusen tack!!



Trevlig helg

Sanna

skoj :)

Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

kul att få veta mer om dig :)



ja jag hoppas på det hihi

Sofia K

Haha, ja tänk om hela världen vore rosa och lite svart. Då skulle man nog gå runt med ett leende på läpparna hela dagarna! :P

anna-linnea.

Ja vad kul! Vilka härliga svar du gett oss :)

KRAMAR

HannahSthlm

a: Tack söta! Från http://www.nelly.com

Vet ej om de är slut där..men du kan ju alltid kika! Trevlig fredag!:)

Wysteriia

åh kul o läsa :D visste inte att du var vegetarian ex..man lär sig något nytt varje dag ;)

Dilek Isabelle

kul :)

Nergårds-Emma

Vad kul! :-) Jag ska fixa det ikväll eller imorgon!

Ha en trevlig kväll!

Kramar

Erika

Kul att du också har gjort den där utmaningen. Alltid kul att läsa =)



Ha en toppenhelg!

sofia

Vet du hur mycket salt du får i dig under en dag om du dricker TRE liter mineralvatten??? Stackars njurar och hjärta/ kärl....

annika

Hej,Hoppas du också får en trevlig hallowen! Min yngsta är ute nu och går bus eller godis(va fånigt det låter på svenska).Jag måste instämma vad gäller camping , skulle alldrig hända fyyy va oscharmigt. Jag vill ha semester när jag är ledig ingen matlagning,ingen disk det ska va bekvämt,soligt,shoping,lyx och flärd (i den mån det går ihop med barnen)framförallt inget vardags bestyr. Jag älskar också råsa!

kram

Sassy

Äh, det är lugnt!

Kul att läsa sanningarna om dig sötis!

3 liter Loka är rätt mycket du!



kram

Hanna

Vilken fin tröja vill ha.

Jo det är sant, mår du bättre nu? Jag är normalviktig ni men mår ännu dåligt, tyvärr :(

Kram :)

Erika

kul att läsa =) men ramlösa eller loka är ju bättre än all cola som många sveper i sig mängder av varje dag iaf! ha det bäst