Reminder! Vinn del av Goodiebag från Blog Awards



Ikväll ,Onsdag,kl 23.59 så avslutas tävlingen om lite smått & gott ur goodiebagen från Veckorevyn's Blog Awards.
Du kan bla. vinna filmen Step Up 2 The Streets, en smoothing-cream för håret från Schwarzkopf ,Försvarets Hudsalva "Pink Collection" , en singel med Emilia De Potret mm.

Är du redan med? Det går bra att dubbla dina chanser genom att tävla under detta inlägg också.
Är du inte med? Passa på!
EN kommentar per person och tävlingsinlägg!
Tävlingen avslutas alltså ikväll den 22 /10 kl 23.59 och vinnaren lottas fram i helgen.

Alla kan deltaga,med eller utan blogg.
Glöm inte namn,mejl eller bloggadress!

Lycka till!♥
74 kommentarer
teela

jag är med :)

Hanne

Jeg er med:)

Att ha det gott

Jag vill gärna vara med

Att ha det gott

Rätt adress

Emma

Jag är med :D

Elizabeth

Jag ska nog också testa min tur :-)

Carola L

Lämnar en kommentar :-)



och håller tummarna att jag vinner!

Tessi

I'm in! =)

Nikolina

Hej sötnos! vill du få bättre hår? kika i min blogg där finns några tips :) sköt om dig! kramis

Fashionista

Jag är gärna med.

Bella

Åh! Jag är gärna med! :)

Himeko

En chans jag inte vill missa. ^_^

Jag är med.

Katja

Åh så kul! :)

>A

jag vill va me :)

erica

Härligt med tävling :) Den där halsduken skulle jag inte säga nej till.. hehe!

AmandaM

jag vill va me :D

Lisa

har redan goodiebagen :)

Sara.

heej! kolla in min blogg, kommentera gärna!:)

ha en bra dag!

Marika

Åh vad kul, då dubblar jag min chans :) Är med !

marita

är med..

Carolina

Hej :) Onsdagen idag består av jobb, vilket jag nyligen kommit hem från.. och tvätt som jag snart ska påbörja.. :S Och kvällen avslutas på en fika hemma hos svärföräldrarna :) Men jag vill fortfarande vinna tävlingen ;) haha...



Hoppas att du får en trevlig dag du med :)

fia

Hej, klart jag är med här åxå , det är kul med tävlingar , och jag hoppas du får en bra dag .

Ann-Louise

Jag är med :)

Assi

Vill vinna :D!

Assi

Vill vinna :D!

Nina

Åh kunde ju ej komma så jag vill hemskt gärna vinna =)

Emma

Klart man vill vara med!

emilia

Jag vill också vara med :)

Peggygirl

Hej..jag vill jättegärna vara med och tävla..!! hoppas på lite godsaker från en "goodiebag"..;-) ha en fin kväll! Kram!

Anonym

hej! är du intresserad av en ny bloggdesign? var då me i mina utlottningar eller gör erbjudandet där du får en GRATIS bloggdesign efter dina önskemål! :)

bella.l

är med som vanligt.hoppas det funkade med adressen jag skickade.kram.

Linda

klart fördubblar jag mina chanser o är med även här!

Jessi

Jag är med :D

Sara

Jag är med! :)

erika

hitte lön på 100 kr hjälp mig den finns nån stans vet inte bara vart !!!

lisa

jag vill vara med!



ha det bäst :)

Pernilla

I'm in as always;D

Madeleine

Åh, jag skulle verkligen vilja ha filmen, Step up - The Streets! :)

Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

jag är med! :)

Frida & Fabulous

Jag är med! Fick ju tacka nej till galan.

Lotten

Jag vill gärna vara med i utlottningen ;-)

sofia

sV: jo ska bli kul. Ska nog vänta och se filmen tills fredag. =9. vill vara med och tävla.

Petrich

jag är med!! :)

Lina

sv*hihi visst är hon ;)

skulle vara kul att vara med i utlottningen ;)

Erika

Jag är med och tävlar litegranna =)

anna

I`m in too

Tiara

I´m in....



Ha det gott

Kram!

lovisa nvs

jag är med!:D

Anonym

rolig tävling.jag är med.

Carro

Jag vill gärna vara med! :)

Johanna

Självklart vill jag fördubbla mina chanser :)

Louise

Jag vill självklart vara med! :D

Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

aww så han röstade? hihi!!

Anonym

Alla älskar smink och ännu bättre när det är GRATIS! Vill du få presentkort på KICKS och MAKE UP STORE?

Om du blir medlem genom den här länken får du 100 poäng DIREKT! Utan att behöva göra nånting! Så kom igen nu, samla poäng! Jag har hunnit samla ihop presentkort till ett värde av 500 kr på TVÅ dagar!

Här är länken som du får dina poäng genom (OBS, gäller endast den länken)

http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=129642

Lynn

Jag är med :)

nadja

jag är med och tävlar =)=)

Evelina

jag gör ett försök, även om chansen att vinna är liten =)



[email protected]



kram!

AmandaM

jag vill vara med :)

Bim HD

Ja, NÅGON gång bara BORDE det bli min tur, suck. Och nu när jag ÄNTLIGEN har hittat åter till en kär blogg. Saknat den när den försvann ur min tillvaro - flytt till ny burk.

Må så grankott... drömmer slutar jag aldrig göra... vinner aldrig, snyft...

Jennie

Jag vill gärna vara med och tävla! kram

Susanne

Jag chansar och hoppas!!!!!!!

Anonym

Jag vill vara med och tävla :-)

Jenny LJ

Jag vill vara med & tävla :-)

Muskelknutten Mari

Jag deltar igen :D

Linda

Jag är med!

Nettan

Jag hoppas på lite tur och vill vara med!!



Kram Nettan i Hälsingland.

Lizelotte

Jag deltar i tävlingen...:D

Jenny

Jag vill vinna! :D

finaste

jag är med =)

fia

jag är med och tävlar igen så klart .

önskar dig en trevlig dag .

Jessica

En chans till missar man inte :)

CherryCheek

Oh, I'm in of course! :D

REBECCA.S

Jag är med :)

Sandra

Ja vill vinna! :)