Pink or Black?


Disney Couture armband med söta Tingeling, 279 kr på KyssJohanna


KyssJohanna ska ju prishöja alla smycken på mitt favorit-märke, 
Disney Couture ,from. nästa vecka.
Detta har att göra med att Disney Couture har fått en ny agent i Norden.
Påminner igen om att passa på att shoppa Disney Couture nu om du har spanat in något!

Dessa Tingeling-armband har jag ju alltid tyckt varit såå söta och så vet jag att de passar mina små handleder också,vilket inte direkt alla armband gör.

Funderar och funderar..ska jag beställa ett?!
Vilket skulle du ha valt?
Det rosa eller det svarta?
18 kommentarer
Anonym

ingaproblem! Allt bra? :)

Anna

ROSA!

Jag gillar ju svart annars, men just det där passade bäst i rosa tycker jag.

donnasandra

Rosa för det blir en bra liten färgklick till mörkare outfits

anna

Jag har också jättesmala handleder. jag skulle nog valt det svarta!

Jessi

den svarta tror jag :)

melissa

sv; nejtack!

Nina

Den svarta! Blackgirl som jag är =)

Julia

jättefina :P men dom är för stora för mig



Har frågestund i bloggen så hade vart kul om du ställde någon intressant fråga, fråga exakt vad som helst!

Erika

Jag skulle ha valt det svarta, gillar svart =)

Niklas Eriksson

Var jag dig så köpte jag båda. De var ju relativt billiga. Skall du köpa ett, kör på det svarta.



/Mvh Niklas

Angelica L

Söta :D

Ha en fin kväll!

Kram

AmandaM

det svarta skulle jag nog valt :)

Therese

Supersöta! Funderade själv på att klicka hem ett men får nöja mig med dockhalsbandet. Allt har sin tid:)

Jag skulle ju ha valt det rosa men är övertygad om att svart skulle passa dej ypperligt:)

Johanna

Det svarta! Väldigt sött!

Hanne

Jeg hadde nok valgt det rosa:) Men det svarte passer jo til alt da:)

O L G A

Du får gärna köpa mitt rosa armband ;)

Hanna

Ta båda jag skulle aldrig kunna bestämma mig båda var ju ursöta :)

Louise

Gud vilka fina!

Den svarta skulle jag ta. Vart beställer du dessa?