Open Toe Boots? Hiss eller Diss?


Marni Open Toe Boots, ca 6150 kr på net-a-porter


Dessa stövlar är säkert perfekta på catwalken men jag undrar lite när man ska använda dem annars?
På sommaren är de ju för varma och på hösten och vintern vill man ju inte gå med "open toe",iallafall inte jag.
Kan inte riktigt besluta mig för vad jag tycker...men det lutar åt en diss!


Vad säger du om Marni Open Toe Boots?
Hiss eller Diss?


Jag är supertrött efter en intensiv helg och bloggen bara strular,det går inte ens att länka just nu!
Jag ger upp för idag och kastar mig på sängen och bläddrar i Vogue istället....
VINNAREN AV PLUMPLIPS ICESTICKS från  Freeze 24.7 presenteras
 MÅNDAG kl 19.30.
Glöm inte att kika in då om du varit med och tävlat♥
30 kommentarer
mercedes

Rösta fram snyggatse killen på min blogg =D

Erika

Jag säger hiss för de är rätt snygga tycker jag =)

Anonym





Få presentkort på Gina tricot, JC och H&M helt gratis :) http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=27



finns också forum osv. superbra sida helt enkelt



Just nu kan du dessutom tävla om ett presentkort på 1000kr i valfri butik! :D

Jaqueline

jag undara vem som vann din tävling med lpiglosset?

Jaqueline

sen så tycker jag nog diss. Okej de är i en fin färg och så men de verkar ine kunna funka till mer än ett par strumpbyxor. Men det vet jag ju ändå inte om ens det blir så lyckat...

Karin

diss!

Petra

Njaeeee, vill man verkligen ha peeptoe på en stövel? Inte jag =)

delinda

diss för min del ;)



sussa sött, puss o kram!

nadja

helt klart hiss

Fredrik *Frisören

coola!

Julia

Hmm... dom var inte fula, inte alls, men NÄR ska man ha dom? på sommaren är de för varma och på hästen för kalla... men helt okej ändå, fast det blir nog diss på dom;)

Malin Vu

Hmm angående ditt inlägg tidigare om Avanna kläder på nelly.com . Jag hittar inte den svarta Today-college-tröjan som du har lagt upp en bild på - på hemsidan? :S

Alexandra

Diss blir det nog på dessa

Gladys

Oj.. det där var verkligen en DISS. Aldrig i livet att jag skulle sätta på mig dem!

Ilvic*

Oh vilka fina!

Stylissimo - Fifi

Svar: Tack så jätte mycket ;)

anna

hmm, de är snygga så I like, men som sagt när ska de användas?

Stoffe [Poker & Familjeliv]

Inte min avdelning, men diss kändes det direkt som!

stina

humm disss :P

Nina

oj, dom var rätt coola, men jag dissar dom nog ändå, det ser lite skumt ut och jag skulle inte använda dom!



tack för besöket i min blogg :)

Jennie

diss :P

Ulrica

En solklar diss!! Man fryser ju bort tårna i dom.

Emmeline

Diss.

Dilek Isabelle

ett stort nej!!

Miscela

De är nog inte riktiga ämnade för det svenska klimatet... men runt medelhavet så här års... varför inte? =)

Ajlin

Jag hissar dem. Kan tänka mig att det kan bli ganska snyggt till en höstig outfit med mycket stickat om man kan ha ett par grova raggsockar i stövlarna. Så länge det bara är torrt utomhus, en fin solig höstdag, så tror jag nog att man håller sig varm om fötterna med ett par sockar i.

Hanne

Det blir nok diss. Jeg har alltid kalde føtter, så det er nok ikke noe for meg;)

Lene-Therese

USCH! DISS!!!

Hanna

Diss!

Snubbe

Hiss det är sjukt sexigt med peeptoe på stövlar mums vad sexigt