Obsession?

 
Flower Power från Softlan och Tempting Nature från Comfort.
Undrar vilken som doftar godast?


Några av er kanske minns att jag skrivit om min passion för sköljmedel förr?!
Well! Nu kan man nästan säga att det blivit en obsession.
Elliott och jag kan inte gå in i en Ica eller Konsum utan att dofta på sköljmedel .
Verkar som redan har överfört min obsession på honom;)!
Så fort det kommer en nyhet på sköljmedel-fronten så köper jag den.
Nu har jag två spännade nyheter att pröva!
"Flower Power "från Softlan och "Tempting Nature" från Comfort.

Total lycka!...hmmm;)

Har du någon Obsession?
39 kommentarer
Bina

Mailoman möjligen. Bara måste kolla av min mail. Jämnt.



Och så är jag då väldigt fokuserad på sömn. Eller rättare sagt bristen på den. Iaf just nu. Men på något sätt verkar jag fungera ändå;-)

Jennie

De lukar jättegott :)

Kattis

Hejsan!

Man får tacka så mycket.

Ha en skön kväll!

Kram

anna

Låter härligt!

Tyvärr så tål jag inte parfym i tvätt eller sköljmedel.

Emilie

sv: Hihih, ja det skall bli spännande! :)

Li

Jag älskar ett sköljmedel som luktar orkidee och vanilj, tvätten luktar så gott sen...



Ha en bra kväll!



Kram

Pernilla

Ja vinsten har kommit fram, vilken underbar färg!

Love it, tack så mkt=D

Älskar också sköljmedel, Aloe vera från skona är min favorit. Den luktar så gott!

helena

Jag är allergisk :(

Trist för jag älskar när det doftar grönaäpplen.

Ha en skön kväll.

Anita o Uno

Doftljus,levande ljus och hårklämmor. Knäppt kanske det där med håklämmor men det har bara blivit så.

Kram

delinda

låter som lovely dofter, är också manisk och doftar på allt haha!kramar

delinda

låter som lovely dofter, är också manisk och doftar på allt haha!kramar

jenny

jag älskar sköljmedel! vissa doftar så uunderbart!:)

sarah

det doftar så gott :)

Erica

Kul det med sköljmedel, heh.. ;p

Dragana

Åhh, sköljmedel doftar sååå gott ju! =))



Min odsession är skooor! Åhh, kan inte få nog! Någonsin!

isabella.l

åh,tack för vinsten.de var jätte fina ,jag vann blomörhängena.kram till dig som skickar ut vinsterna..

Jonna

min mamma är besatt av sköljmedel :P

Emma

hahaha ja det var ju om något en ganska udda obsession!

Christine

Åh tack söta du. :-) Det värmer mitt hjärta att få så stöttande och omtänksamma kommentarer!



Kram tillbaka!

Wysteriia

haha va söt du e då :D

Johan

Lägg gärna till mig på bloggkoll :)

Sandra

Oj, jag har samma fixering som du här :) Kan inte låta bli att dofta på alla nya sorter i butiken och blir alltid för mycket sköljmedel hemma i tvättkorgen...gillar flytande tvättmedel också för den delen ;) Kram.

Indra

Haha, ja då är vi två, jag älskar också sköljmedel. Har också köpt den nya Tempting Nature den luktar jättegott....

Anonym

Kul att höra att det är någon mer än jag som älskar sköljmedel...;-)

Lene-Therese

Jag vet inte ens om jag vågar säga det men,,, tandborstar! Provar alltid nya som kommer ut! ;D Har fastat för en speciell nu som kommer i massa olika utföranden och den är liten och bra för min käft :)

Sweetheart

Åh sköljmedel gillar jag med! Luktar så rent och fräscht, + att tvätten blir mycket mjuakre dessutom! Handdukar och sängkläder utan sköljmedel är ingen hit :(

nina

haha, vilken roligt obsession :)

Erika

Jag brukar gilla de blå eller gröna sköljmedlen bäst =)

Ska spana efter den där gröna i affären nästa gång.

Lexie

åh, sköljmedel luktar sjukt gott :D

Tove

jag har en ...och det är lakrits...allra bäst är Lidls fyllda lakrits...du bara måste prova den..fyllt med färgad choklad...

ett måste när jag är och handlar..tyvärr..hihi

ha en skön kväll!

kram Tove

Julia

Tacka vettja för sköljmedel! :D tycker den till vänster luktar godast! ;D

Julia

*höger menade jag. den andra luktar så himla... stark.

matilda

oh dom luktar jätte gott. men jag gillar även de som luktar vanilj. :)

Becky

Svar: Ja visst var det =)

Dom ser ut att lukta gott :D

sara

det är viktigt att tvätten luktar gott=)

tessi

åh säg sen vilket som luktar godast!!!

är dags för nytt sköljmedel, är trött på det jag har nu... =)

annika

Åååååååååååååå va skönt att höra att det finns fler tokdårar som jag själv, den gröna är definitivt godast har även provat dn nya oranga och den nya blå men den gröna är bäst just nu den gula går an ibland. Förut var min favorit en råsa från coop som hette soft passion men som vanligt tar dom bort det bästa och behåller det äckliga , jag är osams med coop. Jag vill att det ska lukta rent och inte sött om tvätten, vad tycker du själv?

sessan



Vad säger du? Finns det fler sköljmedelsgalningar!!!!?



Voere faktiskt himla kul om du kunde lägga ut en sköljmedelsrecension, garanterat första modebloggen som gör det :-) Vill ha tips på väldoftande sköljmedel!!!

Tess

Jag älskar den nya comfort sensation jordgubb. Underbaar. Men jag hittar verkligen inte den gröna flaskan som ska lukta melon och lotus. Var har ni hittat den? Måste bara ha den!!! Älskar ju melon :) Och även flower power eller heart vill jag hitta. Snälla hjälp mig. Desperat :) hihi..