Model Look-alike?

 
Boots No7 Protect & Perfect Eye Cream 245 kr
(Bonusgåvor från Boots)
Model Co Body Meringue Bronze Glow 385 kr
Model Co Beauty Fix Airbrush Face  220 kr
Model Co Eye Liquid Buds-Eye Makeup Remover 100 kr
Model Co Erase Those Fine Lines 525 kr


Har ju faktiskt glömt att visa er min senaste beauty-nätshopping från eleven.
Model Co var ett märke som jag använde mycket förr men som jag på senare tid glömt bort..hur jag nu kunde göra det. Mycket från märket är ju suveränt.
Just nu har eleven en kampanj där du får en nessesär med fina Model Co-saker om du köper minst två produkter från märket.
Damn!Jag vill verkligen ha "bonusgåvan" men nu får jag nog hejda mig med fler Model Co-produkter någon vecka eller två!;)
Bronze Glowen och Model Co's Eye Liduid Bud's rek. jag alla att ha hemma!
Det sist nämda är små smarta tops med remover-vätska i, du tar enkelt bort mascara och annan ögon make som hamnat lite utanför i ett svep,har alltid med mig i väskan!
Med alla dessa produkter borde jag ju bli en äkta model look-alike med tiden..hmmm!;)

Undrar du något om produkterna?
Ställ gärna frågor så svarar jag så gott jag kan!

Har DU nätshoppat något roligt den senste tiden?
22 kommentarer
karro

nej, jag nätshoppar aldrig :)

Amanda

sv: Å vad jobbigt att ta sig upp så tidigt ;/ det gör jag också när jag har skola.. men nu har vi ju lov så det är superskönt! :)



kramis!

Johanna på SHOEBOX

Jag har aldrig hört talas om det märket :P men jag gillade flaskorna, de var så fint rosa! :)



Det var ett tag sedan jag nätshoppade faktiskt...:P

Anna

Hej



Du hade rätt om Busnel koftan :) den passade mig perfekt med en storlek mindre.



Kram Anna

JONNA

sv; hihi det får vi absolut hoppas på ;)

Louisa

har aldrig nät-sshoppat.. ska kanske prova ;)

alec

hej tjejen.. hur är det?

Dilan

hej hej! <3

Vad händer hos dig?



Puwssar

/ www.mramin.blogg.se

Dilan

hej hej! <3

Vad händer hos dig?



Puwssar

/ www.mramin.blogg.se

Anonym

Hej! nu har jag startat om min blogg på nytt :D. så det blir nya super bra inlägg, Hoppas du kan komentera lite vad du tycker är bra och dåligt med min blogg, eller bara skriva en fråga," ställ frågan/komentaren " i min blogg

kram www.jossefiiinee.blogg.se

Nina

Det var länge sen jag nätshoppade nu, blir nog en primer-beställning snart! anv den från model&co.



Ha en fin kväll.

En Älskarinnas Bekännelser

Du är fin redan :-)

Ebba

Hoppas det blev bra :D

Emma

Jag har faktiskt ALDRIG nätshoppat. Inte ens på H&M. Dock är jag väldigt sugen!

Karin

Du är utmanad i min blogg!:)

Att ha det gott

Men det är du ju redan

Loo - veckansblogg?

haft en bra dag?

Livhan

Tack så mycket. :)

leopardia

eleven har väl den där serien med de superfräcka burkarna, glamourama, nä, vad 17 heter de... glamourflage ju... har du testat nåt ur den serien?

mini

japp gick loss på glitzy häromdan...tänke kika förbi strawberrynet idag...mini

Miscela

Hur är ögonkrämen från Boots nr 7? =)

HannahSthlm

Miscela: Jag gillar den, den nya ögoncremen från Boots 7.Bästa jag prövat på länge för det priset:)!