Miu Miu Dream!


Miu Miu Bustier Prom Dress,ca 14 920 kr på net-a-porter

Varför,varför är alla klänningar som jag dyker på sååå dyra för?
Denna ovan från Miu Miu vore ju en dröm att ha på Blog Awards's-galan nästa vecka!

Ni glömmer väl inte att rösta på mig som Årets Blogg om ni gillar att kika in här?!
Du kan klicka på denna länk eller uppe på "ikonen" till vänster på min blogg där det står "Rösta på mig".
Söta Delinda har hjälpt mig att få in den, tack raring!
Vi vet ju alla att jag inte kommer vinna men många bäckar små.....
Tror även Ebba nämt något om tröstpriser..så rösta vet jag! Rösta,rösta:-)

Ska du gå på VR Blog Award's?
Har du din klädsel spikad eller svävar du fortfarande i ovisshet? ;)
23 kommentarer
Alina

tack detsamma! :)

Jenny W

Nej, det ska jag inte. Men OJ så snygg den klänningen var, vill ha (råd)! Kram/Jenny

Lollo

åh så fin!

delinda

det skulle vara ngt till VR galan det ;)

delinda

sötgumman, det va så lite så!

JENILITA

DU HAR EN JÄTTE FIN BLOGG O DEN KLÄNNINGEN VILL JAG BESTÄLLA NU PÅ DIREKTEN HOPPAS DEN FINNS KVAR! VAD HAR DU/NI FÖR DRÖMVÄSKA?

Petra

Oh my God - där hittade du verkligen något som jag gick igång på. Skulle NÄSTAN kunna tänka mig att köpa den trots priset...

Lexie

snygg, men håller med om att den var dyr :o

H.E.R.T.i.G.i.N.N.A.N. Anne von Porat

klänningen är grym

JESSICA

snygg klänning =)

Att ha det gott

Nej nej tanter är inte bjudna

sadia

söt klänning :)

mia dh

Hinner inte fixa med ngn ny blåsa men funderar på att ha den rosa som "används" varje dag i bloggen men som jag på riktigt bara har haft en gång. Ingen lär ha likadan i alla fall. Storkramen.

Käthes blogg mode & skönhet hos Amelia

Ovisshet, ovisshet, ovisshet. :)

marie

tack det samma!!

snygg klänning!

Linda // Absolut Glam

Jag ska gå, men klädseln är ff en gåta. Ska försöka dra en räd på stadens second hand butiker i veckan! Hade inte tackat nej till Miu Miu'n jag heller!

Emmeline

No im not.

mikaelam

Fin blogg :)



Kika gärna in i min blogg, har just nu en tävling om ett jätte fint halsband som kommer ifrån puss.se =)

Alina

åå va snygg klänning!! vill haaa!

Frida & Fabulous

Jag jobbar, SNYFT! Är så ledsen över att jag missar.

Johanna

Jag ska gå! Och min outfit är inte spikad. Men det finns en svart klänning jag funderar på.. :)

Miss Agda

Snygg som bara den men det är inte klokt att den kostar sååååå mkt! Grrr!

elisabet

Oh den var helt fantastisk, skulle sitta fint på galan! Jag röstar på dig såklart, du får gärna rösta på mig också om du vill!