Long time ago...



..såå såg Fjällräven Kånken Mini ut som den till vänster på högra bilden..hänger ni med?..och hette Fjällräven Knatten!
Superkul att jag hittade min gamla så vi kunde jämföra med Elliott's nya från MinPluddeVutt.
Ryggsäcken kom i ett rosa fint paket som Elliott var lite skeptisk till först....ha ha..men jag tyckte det var fint!;)

Fotbollscupen har gått superbra ,nu är William's lag i semi-final så snart ska vi ge oss ut i regnet...igen!
Ska bara packa om Fjällräven Kånken..den gamla rariteten får dock stanna hemma i klädkammaren!

Hur ser dina Söndagplaner ut?
23 kommentarer
jannica

jag ska på släktkalas , allt bra?

HannahSthlm

jannica: Lite stressigt och himla förkyld men annars bra! Ha det så kul på kalaset då:)!

Petra Bloggar

nämen vad KUL hittade du den?!!! så häftigt och jag hade ingen aning om att den har hetat knatten innan! :D



KRAM

elin

tack desamma säger jag då ;)

delinda

kul att jamföra =) hoppas du får en fin söndag!kram

Carro

njaa, et inte än :) får se vad som händer under dagen ;) ha en bra daag

Matilda

Sv: Aa! :D Har du seglat mkt? :D

HannahSthlm

Matilda: Nopp..inte seglat såå mycket..men lite..det är kul:) Min mamma kom just hem från segling i Kroatien,hon är en seglar-fantast;)!

Sweet life style

sotis

HANNA

åh vad fin den blå va :)

Petra

Här ösregnar det, så jag ska ta det lugnt och röja lite här hemma.

VIBED CARRO

det regnar här.



SÅ MYSSSSSIGT , ÄLSKAR ATT SITTA INNE OCH LYSSNA PÅ REGNET. KRAM X



VIBED CARRO

det regnar här.



SÅ MYSSSSSIGT , ÄLSKAR ATT SITTA INNE OCH LYSSNA PÅ REGNET. KRAM X



anna

idag blir det plugg hela dan. sen födelsedagsfirande och bio :)

Matilda

sv: åå var härligt! :D jag längtar massa tills i sommar!

Joella

SV: Tack så mycket, du med. :)

Nettan

Jadu, jag ska spendera söndagen med att kolla på repriser på tv :D

Anna

Va duktiga de är, hoppas de går till final!!

Karin

bara vila:)

aziza

hehe, tack det samma :D

Anonym

eller hur, känner mig lurad... ;)



fjällräven, d e juh fan nostalgi..hahaha...vill minnas att jag hade en grön fin! =)

Linda

Tack men kvällen var en katastrof.



Allt bra med dig då?

Tory Burch

Here-Tory Burch! You can find anything you like, mix and match individual style sense of the city, full of youthful fashion sense Variety only choice!