Lila Forever Tina? Hiss eller Diss?

 
Lila Forever Tina Boots,Christian Louboutin. Ca 10 320 kr på net-a-porter.

För några veckor sedan så frågade jag ju er läsare vad ni tyckte om svarta Forever Tina Boots från Louboutin!
Någon som minns?
Jag älskar ju dem men flera av er tyckte det var "lite too much" eller "för vågat".
Well! Nu finns det även lila  Forever Tina Boots.
Här måste jag nog ändå dra min gräns och dissa.
Även om jag gillar både fansboots och lila så är detta inget jag vill vandra runt med i höst!

Vad säger DU om Lila Forever Tina Boots?
Hiss eller Diss?

79 kommentarer
Ida Björck

diss, dom var lite för mycket för min smak :)

Marias Kakburk

Jätte kul att du vill vara med och tävla, lycka till:)!



Hoppas att du också får en härlig dag!

Zäta

DISS, alldeles fö rmycket för min smak!

nadja

helt klart snygga

Mia

Nja..inte riktigt jag.

Josiee

nja lite för mycket:/ allt bra med fina dig?:)

stina

kan nog va coola å ha nån utekväll om resten av klädseln e enkel :P

emelie

diss säger jag med. men i svart hade dom varit jättefina :)

Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

njaaa får för mycket rejv känslor över dem :P

josse =)

SV: God morgon god morgon, allt väl? =)

Karin

Hej. Ja den har börjat bra =)

Hoppas du m fr en trevlig vecka =)

Amanda

De är tuffa men inte min stil, så jag säger diss! =)

stephiesmode

nej, tyvärr måste jag säga diss. första gången jag säger så till ett par CL.

julia&ida

hej! Jag har annonserat mina tradera annonser på min blogg, besök gärna den, och se om det är något du gillar! fin blogg förresten!

Karin

snygg färg, men skulle inte ha dem på mig

kath

Hyper läckra!

Fru Evelina

haha lite coola sådär, men inget för mig!

kram

Jessica

Ja dom var verkligen tooo much! Hoppas du får en bra dag!

Anonym

Allvarligt? Nej, jättemycket diss känns alldeles för mycket av allt!

Sanna

Inte snygga.

Angel Pearls

Ingenting för mej..Men det är klart: ska man på galapremiär och har en massa kosing som man inte vet vad man ska göra av, så..// Kram o fortsatt fin(regnig!) vecka//Eva

Linda

Du har blivit utmanad i min blogg.



Kram

Dennis

Tackar, skoj att höra! ;)

jessica

yees, allt har väl en nackdel haha

leone

DISS, dom blev för mycket.

Jennyh

njae fy dom var inget fina :P

petra

Nja, på catwalken kanske, i vanliga fall? Diss...

Sanna

Tack, detsamma!

Sassy



Tack gumman!



Egentligen är de ju bara för mycket, men jag kan inte låta bli att gilla dem lite ändå!



kram

spiderchick

lite to much kanske...

Emmelie

Jag tycker att de var härliga, men jag skulle aldrig själv sätta på mig dem. ;)

Lene-Therese

Du har blivit utmanad i min blogg

Kolla här för att se utmaningen:

http://lenetherese.blogg.se/2008/october/utmaning.html#comment



Kram Lene-Therese

Madeleine

Diss !

johanna

alla älskar tacos, den som inte gör borde vara galen.

älinpälin.

DISS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sweetheart

Hua! Jag har så svårt för fransar! Med vanliga, slimmade skaft tror jag att de skulle vara kanonsnygga!

Felicia

sv; tack :)

angelica

diss, inte snyggt:) för mycket!

Maja

Dissar nog dom!

LIFE BY Marielle

LIFE BY Marielle

oj vart en tom kommentar =)



Diss, tycker de var fel färg och för mycket fransar

Mimmi

Godmorgon! :)

svar: Ja, visst är den söt.



Hm, diss säger jag. De kanske kunde sett bättre ut i svart :)

queenpeach

jag måste nog dissa. de ser helt ok ut på bilden med klänningen men i närbild .. nja. Men jag bor ju i Bangkok så det är i vilket fall alldeles för varmt med stövlar ;)

Jenny

Diss! Hur var det nu, köpte du dom svarta eller inte?:)

Catrin

det var ju riktigt coolt på bilden där, men annars DISS!! Me don't like =)



Dolce & Gabbana, Fornarina, Armani, Koola Anna...

Vill du vinna valfritt plagg hos paprikastore.se??

Gå in på min blogg och tävla!



http://cocobycatrin.blogg.se/2008/october/tavling-paprikastorese.html

malinm

fy, diss

Sandra

Såhär kan jag väl inte gå ut?;p :

http://sandratjulins.blogg.se

E

ser ut att kosta 200 kr från dinsko. inte snyggt

Aho

Måste säga diss.

carro

Diss för mig!

Ha en fin tisdag du med söto :)

Pia

Nog för att jag haft lila stövlar,men detta var för mycket!helt klart dissning.

kitten_love

Diss!



Hej alla bloggisar!



Vill du för en billig penning pigga upp din höstgarderob så kika in på mina auktioner på Tradera: och nu finns ännu mera härliga plagg! Bland annat fina märkeskläder som: American Apparel, Filippa K, Fred Perry, Hugo Boss och Miss Sixty.



http://www.tradera.com/category/category.aspx?ftgnr=1817416&listtype=1



Puss!

Frida

Diss!

Victoria

sv: tack så jättemycket :D!



nja de här blir nog en diss för mig också. kanske kunde funkat i svart men de här känns som du säger alldeles too much!

Alina

Godmorgon på dig!! :)

Helena

Gräsliga boots. Skulle aldrig betala 10 000 för något som man kan bara använda på halloween =P

Dom ser ut att kunna passa då, men bara då!

Kram =)

T r e t t i o n i o

lila är min big no no - färg. :]

men fransar på andra plagg tycke jag är sjukt snyggt, hade velat ha HMs fransklänning i svart men den tog ju slut...

Anonym

Uj, helt klart diss! :P

Daniel

LILA BOOTS ÄLSKAR JAG! Helst rosa.

Evelina

Kolla in BuyorSell.blogg.se, där kan du annonsera GRATIS! Du kan ju också fynda bland alla annonser som ligger ut i bloggen nu.

Natthakan

Diss, inte min stil. :)

jennifer

tyvärr måste jag säga diss, dem var inte alls fina!

Sofia K

Hiss! De kan nog vara riktigt fina på rätt person!

Ms. Z

Ganska annorlunda...

nathalie

jag tycker att de är häftiga! dock är det lite för mycket fransar för min smak..

Yasi

Fy, jag tycker att dom var riktigt fula! DISS

Hanne

Det er too much for meg;)

caroline

Diss =)

Paula

det är alltid snyggt med lite färg. tycker dom är super snygga!

karro

Diss=) men jag gillar fransarna. om det bara hade varit svarta så hade jag tyckt de var snyggt men inte med den lila färgen :P

Katarinaz

OJ vilka snygga ;D

robin ^^

Diss från mig med. Är från början INTE förtjust i varken lila eller fransar så :/

Johanna

De var coola, men lite för mycket:P

Maya & Maximilians mamma

nej, lite för mycket Dolly Parton-sko för mig;)

mathilda

de får en diss av mig^^

sandra

Nja inte lila då måste jag säga diss. Men svarta hade jag inte tackat nej till.

CityGirl

De är så jäkla snygga vare sig de är i lila eller svart. Tänk om man kunde kasta upp de pengarna bara.

Anonym

Vad har du för åsikter gällande de stora bloggerskorna?

Nathy

Dom var rolig.. inte mer. Skulle aldrig någonsin bära dom själv..