Jag vill ha en liten bloggdator!


På bilderna är Asus Eee PC och så Delinda.

Delinda och jag blev lite smått förälskade i den söta lilla lila Asus Eee datorn på Blog Award's.
Vi fick pröva den där och den var /verkade super-smidig.
Väger bara ca 1 kilo och är perfekt storlek att ha i väskan.
Priset ligger på ca 2500 kr.

Försökte hitta en bild på LGX110 som jag är intresserad av också men jag får hänvisa till annonsen från Telia lite längre ner på min blogg, där ser ni hur den ser ut.
Jag är bjuden på en champagne-frukost i Telia-butiken på Onsdag där man bla. skulle få pröva en rosa LGX110 i två månader,men jag kan inte gå..buhhuu!
Jag har ju en rosa LG R200 men en liten "blogg-dator" känns mer och mer aktuellt.
Jag reser mycket och att släpa på en fullsize laptop hela tiden känns både lite overkill och tungt...

Skulle du vilja ha en liten "blogg-dator"?
Vilken skulle du vilja ha i sådana fall?
46 kommentarer
Wysteriia

Jag tycker dom där är lite för små nästan, svåra att skriva på.Eller så har jag väl stora fingrar?! ;) haha.



Svar: Nope, vi var ett gäng som inte fick någon :/ Vi blev lite snopna minst sagt.

catya

intressant, men jag har hört att den datorn krånglar en hel del. vet du om det stämmer?

Filippa

Jag skulle vilja ha en sån i rosa om de fanns :D smidigt att ha med sig liksom:)

Tessi

jag har en svart med rosa "klistermärke" på locket.

12tums skärm, liten, lätt och behaglig =D

teela

tänk vad skönt att ha med sig en sån och kunna blogga behändigt var man än är :)

Juicy

Ja, jag ska få en asus eee 901 när jag fyller år :D:D

KelocC

Verkar väldigt smidig dator, men skärmen verkar väldigt liten också.. det är lite trist eller ser de bara ut så på bild?

Rebecka

En bloggdator har jag inget behov av men en mobil med bloggfunktion och datatangenter skulle jag vilja ha :) har du haft en bra måndag? Kram!

ardiana

klart :) den asus :P

Rebecka

Spelar det någon roll om man lämnar en kommentar i varje tävlingsinlägg eller inte? Påverkar det vinstchansen?

Mariah N

Tackar!,den är snygg,skulle vilja ha Asus.

delinda

hahaha vad fokuserad jag ser ut =) den är ju så liten o söt. kramar

jenilita

jag har en vit sony vaio laå top jag e helnöjd med den:) ville ha den i rosa först men det va slut men vitt e med snyggt:)

Spiderchick

jag vill me ha en lite smidig en

Amanda

filmen är super! :) detsamma till dig, kram!!

Anonym

De är söta de där små :) Men jag är rätt nöjd med min laptop även om den är modell större. :)

Mjke

Tackar! =) Dessamma får jag säga!

Erika

Jag skulle inte säga nej till en liten behändlig bloggdator =)

Men jag vet inte vilken av dem jag skulle välja, har inte kollat in dem så noga.

Karin

jag ska på deras pressfrukost på onsdag:) eller vi ska bland annat snacka om den datorn då!:)

Nergårds-Emma

Ja, det verkar smidigt! Fast jag har inte så jättestort behov av en sådan. Jag är ju nästan alltid hemma :-)

alexandra

Tack så mycket, vad snällt :)

jag önskar dig detsamma :D

Niklas Eriksson

Ja, jag skall köpa en men det får nog bli en HP.

Jag skall till Göteborg i november och då är det smidigt att ha en med sig på hotellrummet/tåget.

Ett plus är ju att jag kan läsa din blogg även under tjänsteresan.

/Mvh Niklas

Niklas Eriksson

Ja, jag skall köpa en men det får nog bli en HP.

Jag skall till Göteborg i november och då är det smidigt att ha en med sig på hotellrummet/tåget.

Ett plus är ju att jag kan läsa din blogg även under tjänsteresan.

/Mvh Niklas

Anonym

jag ska köpa en asus eee pc 900, fast ville ha den innan blogawards, men va kul att jag fick pröva den där!

Anonym

jag ska köpa en asus eee pc 900, fast ville ha den innan blogawards, men va kul att jag fick pröva den där!

mia dh

Jag skulle gärna vilja ha den där lilla...

Annas tävlingsblogg

Hej Hannah!

Jag tror jag har missat vem som vann Hopesmycket, har du utsett vinnare? Vill gärna veta så jag kan ta bort tipset på min tävlingsblogg.

Katja

nej, jag har ju redan en så fin mac :)

Marie

Hej! Besök och kommentera gärna min blogg, som är den enda i Sverige som enbart handlar om Idolvinnaren Marie Picasso!



http://mariiepicasso.blogg.se/

Jenny

Jepp jag överlevde, men det var farligt nära att jag strök med alltså..Eller så inte.

Åh vill också ha en sån där liten pluttdator =)

Fredrik *Frisören

Kolla in bilderna från Björn Axen visningen på min blogg! Ha en trevlig kväll!

Lene-Therese

den är ju skitjobbig att skriva på :P

Stephanie Andersson

Ja verkligen, vilken kan du rekommendera? vilken är snyggast?

idah

haha i know!

H.E.R.T.i.G.i.N.N.A.N. Anne von Porat

ingen dum ide ang bloggdatorn

Alexandra

Har precis beställt en Asus Eee Pc:)



Blev helt kär i den efter att ha testat den på bloggalan också ;)

Linda

God Natt Hanna



Kram

Malin

Taaack va snällt. :D



Datorer..hmm..jag har redan en bra men en till skulle väl inte vara fel. ;) Men jag vet inte vilken. :)

Stina

Ja det skulle verkligen inte vara fel med en mindre dator, jag har nästan aldrig med mig mig laptop eftersom den är så stor.

Ulrica

Jag skulle helst vilja ha en rosa LGX men med tanke på hur otroligt seg och dålig den jag har är så skulle nog vilken som göra mig otroligt glad.

Evelina

jag är ganska nöjd med min macbook faktiskt, men som du säger skulle en liiiten bloggdator vara perfekt på resor och om man vill ta med den ut när man sitter o fikar osv!



kram

Malin

hade ju inte vart fel att ha en mindre dator men vet inte vilken ja skulle vilja ha då..

Erika

Nu hittade jag rätt inlägg jag sökte:) Vart köpte du din dator? jag vill också få tag på en rosa!

Erika

Ja en docka är vad hon är =) vart köpte du din dator? Undrar vart det är bäst pris på den..?

Pandora Charms

Pandora Charms help to make good jewelry purchases for the items should have an eye-catching design that reflects an excellent quality of craftsmanship offered by Pandora Australia online store, which is why Pandora Jewelries are a good start for your collection. For assurance, you can even ask the countless number of people who have professed to the excellent attributes of these Pandora Charms Jewellery.

Pandora Beads and Pandora Bracelets have been known to use the best gemstone around making them more attractive to prospective buyers. Perusing over the Pandora Charms and Beads Accessories catalogues, one can distinguish the cutting-edge design utilized for every piece of gold Pandora Charms Jewelry. And while the Pandora Bracelets Jewelries continue to improve the traditional jewelry styles to create fresh designs for its customers, it has likewise maintained a classic accent on every jewelry item available.