Inför Blogg-galan!

Har det kanske gått lite över styr, detta med Blog Awards?
Samtidigt är det ju kul,hur ofta går man på gala med röda mattan?:-)

Vissa ska åka hummer-limo med bar innan,andra ska ha bloggdrink innan själva Blogg-galan.
Det verkar som de flesta sätter igång vid kl 16 på Torsdag,och jag kommer inte vara sämre jag...
Läste Käthe's förberedelser igår och kände jag mig lugn som en..död sill?;)
Idag där emot känner jag mig lite mer uppstressad!

♥Min klänning från Asos var stor som ett hus och i panik fick jag köpa en från Zara,som var för lång.
Idag ska jag hämta ut den hos skräddaren...tänk om den är ..för kort?

♥Reservklänningen från Nelly har inte dykt upp..

♥Mina spets-leggings från Asos jag skulle ha till klänningen som var för stor,var också för stora..vad tusan ska jag ha på benen?

♥Min nya bus från Model Co som verkade såå lovande i skumformula..luktar..inte gott!

♥Skulle inte jag ha köpt naggellack?

♥Mitt puder gick i 1000 bitar igår,köpa nytt kanske?

♥Både min kajalpenna från Dior och min HR Lash Queen Feline Black's masara..har nu lägligt.. tagit slut!

♥Panikbokat frisörbesök hos min hårstylist Sandra kl 11.00 på Torsdag.

♥Inbokat ansiktsbehandling Onsdagkväll sedan länge,tänk om jag kommer ha hela ansiktet fullt av röda prickar på Torsdag?

Säkert glömt något..  nu ska jag iallafall hämta upp Elliott och sedan klänningen hos skräddaren    !

Har du hängivit dig åt några förberedelser inför Blog Award's på Torsdag?
Tell me!
15 kommentarer
Käthes blogg mode & skönhet hos Amelia

Nu fick jag frisyrångest. :) Ska man ha hårstylist också. haha

Wysteriia

Jag har köpt en klänning ;) Längre har jag inte kommit. haha.

Amanda

Haha.. jag känner nästan igen mig, men nu är jag lite lugnare efter att ha hittat en klänning! =)

Hanne

Haha, det blir nok bra:) Jeg vil også på blogg-gala... Det blir sikkert såååå spennende!

Carola

Jag hoppas att du får en trevlig kväll på torsdag. Ibland är det så trist att man inte bor närmare huvudstaden så att man kunde gå på sådant. Jag skulle vilja ha några goodiebags och få mingla lite - men det kanske inte passar sig att komma i adidaskläder s

mia dh

Inte så mycket fixandes, men jag har shoppat idag, en liten väska, strumpbyxor och så svart tyll till en underkjol.

SARA

Vet inte ens vad Blog Award's är :P Men hoppas du får det trevligt! :)

Therese

Oh men gumman... tusen fel och massvis att stressa upp sig över... Jag är säker på att du blir hur tjusig som helst ändå! Ha så kul!

marita

hoppas du kommer att få ha kul.

Carro

Tack så mycket. Hoppas du får de trevligt på galan, men de tvivlar jag inte på.

Nergårds-Emma

Jag kunde inte gå eftersom mannen ska jobba - ingen barnvakt. Men annars hade jag varit fruktansvärt nervös och förväntansfull :-)

Du kommer säkert bli jättefin vilken klänning det än blir!

Johanna

Jag har ingen klänning än. Men det ska jag hitta sen :). Jag har bokat frisör för att locka håret iaf. Foundation och puder måste jag köpa! Även kajal. Ja, än så länge e jag lugn.. =)

Miscela

Det verkar lite väl hypat det där... Är det verkligen så exklusivt som det låter? Lite wannabe-kändis-varning... Ok att man klär upp sig, blir stylad osv men att åka hummerlimo osv känns lite väl mycket tycker jag!

Jessica

Det börjar bli lite väl hypat...Mina stora planer sprack, bilen kommer inte, make-upartisten var dubbelbokad..Så jag sätter på mig brallorna, drar dit och har en kul kväll ändå!

Annika

Du kan vara lugn, jag är extremt oplanerad jag med!



Det ska bli kul att träffas imorgon!



Kram

Annika