Ibland är det lite tråkigt...


Buhuu...Är så himla ledsen att jag missar Champagnefrukosten i Telia-butiken på Kungsgatan idag.
Men Karin är där så det ska bli spännande att läsa hennes update senare!
Tydligen var det inte många inbjudna alls och så skulle vi ju få pröva LG's nya lilla rosa bloggdator,LG X110, det gör det ju ändå tristare att behöva tacka nej...jag är ju verkligen sugen på en sådan!

Men,ibland är det lite tråkigt ...och nu ska jag på ett annat möte asap som jag måste gå på!

Hur har din Onsdag startat?
Några roliga planer?
3 kommentarer
Marika

Nu har min onsdag iaf startat ! :)

Idag händer det väl inte så mycket kul, måste åka iväg en sväng till mina föräldrar och kopiera mitt betyg.. Har ingen skrivare eller kopiator..

Sen lämna det till Komvux.



Det är nog i princip det roligaste som händer, annars en massa grejjer hemma bara :)



Själv ?

Karin

fick med mig en sån där SUPERCOOL dator:) wiho, ska skriva/visa sen! såå synd du inte kunde komma! kramar

HannahSthlm

Marika: Oki..nu har jag lunchmöte..ha en fin Onsdag!:)



Karin: Ska kika in till dig later..är så himla avis på dig just nu!:) Önskar verkligen jag hade kunnat gått på champagnefrukosten,så himla synd att jag inte kunde..den där lilla LG-saken är min dröm r n! Kram kram