I need a miracle..


Miracle-Kit från Freeze 24.7, 995 kr på Accesora.
(EyeCirkles och IceCream är absoluta favoriter)

Gosh! Min förkylning vill verkligen inte släppa. Har just ringt doktor efter mer rinexin och Cocilliana.
Har varit helt däckad nästan två veckor...inget kuligt alls:/!

I eftermiddag hoppas jag iallafall på att kunna hämta ut mitt Freeze 24.7 Miracle Kit som jag beställt från Accessora.
Priserna har sänkts betydligt på Freeze 24.7 vilket jag tycker är toppen!
Deras IceCream Duoble Scoop och  Anti-Aging Eye serum är favoriter i mitt badrums-skåp.

Freeze 24.7 Miracle Kit  är verkligen supersmart om du vill ha mindre förpackningar av fler produkter eller kanske vill pröva innan köp av större förpackning.
Du behöver inte vara gammal och rynkig för att använda deras hudvård,den funkar bra i förbyggande syfte också.
Makeupen brukar bli supererb med IceCream Double Scoop som fuktcreme/bas.
Miracle-Kit nnehåller Anti-Wrinkle Cream, IceCream Double Scoop,Anti-Aging Eye Serum och  IceCrystals prep&polish(peeling).
Känns som jag kommer vara en ny människa imorgon med mitt Miracle Kit och min nya host-medicin;)!

Freeze 24.7 är absolut ett favorit-märke hos mig när det gäller skin-care!
Har du något märke du kan rek?
2 kommentarer
Sanna

jobbigt med förkylning

HannahSthlm

Sanna: Japp:/!