Halloween outfit?


Drake eller Spiderman?


Många frågar mig om tips inför Halloween!
Själv gillar jag lite alernativa outfit's som inte precis alla vandrar omkring i.
Man kan tex. vara Cute Dewil, Bunny-Girl, Alice in Wonderland eller Crouella De Will.

Crouella  (häx-tanten från 101 Dalmatiner..ni vet..)skulle vara lite kul att satsa på.
Halva håret vitt och halva håret svart ,för mycket knallrött läppstift ,svarta naglar och så massa fuskpäls!

Själv ska jag dock inte spöka ut mig.
Det ska däremot Elliott.
Jag tänkte jag kunde föreslå lite "alternativa kill-outfit's" för honom.
Tex. William's gamla roliga drakmössa eller hans coola Spiderman-dräkt?!
Näää..såklart..han ska vara något scary!

Bara att ut och leta later on.....

Ska du spöka ut dig på Halloween?
Till VAD? Berätta gärna!
56 kommentarer
caroline

absolut spindelmannen, den var för läcker. =)

Matilda

Jag beställde två klänningar som du kan se lite längre ner på bloggen.. Jag håller tummarna!

Kostrådgivaren

Min sambo och jag har bjudit hit våra vänner i helgen och vi ska vara vampyrer. Lite kul!

HANNA

SPIDERMAAAN

jenny

SPIDEEEEER OFC ;)

hihi

sv: tack desamma !



Sandra

Jag ska vara en häxa .. SVART SVART SVART ;P

matilda

tjaa! kolla in och kommentera min blogg! ;):)

Hannah

Klicka dig in på länken, bli medlem, klicka vidare lite och tjäna pengar! Det är jättelätt och går snabbt! LYCKA TILL :D



http://www.market2member.com/invitation.jxp?uid=0b817758-c1e2-4599-905c-98f0f4084a49



spiderman passade han bra i förståss! :D

andrea

sv: ja det är ju det:)

amanda

sv: jo det är ju det :)

haha söta bilder!

Johanna

blandad hy verkar bäst att ha, haha. jag har ju både blandad och torr verkar det som.

Christine

Nej mensvärk är inte kul. Men idag känns det bättre. :-)

Hoppas du får en mysig torsdag! Kram

Linn

Vilken fin blogg! Du skriver så bra.

Kolla gärna in min. Kram Linn.

Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

spiderman! hihi

Karin

hehe ska nog inte klä ut mig till nåt,, vet inte ens om jag ska ut.. haha till"snygg tjej" kanske:p

FREJA LINDSKOG

Djävul eller Bunny är ju det allra vanligaste?...

Linda

Ja jag tyckte den funkade och skön var den också=)

Laura

Jag har faktiskt inte bestämt mig ännu! Jag fyller år imorgon - 31.10. - det är så coolt att alltid fylla år på Halloween :D I love it:)

robin ^^

jag ska faktiskt inte på ngn halloween fest, lite surt :/ haha men crouella hade varit kul :P

ha en bra dag! =)

Anonym

http://sabinadurebrandt.blogg.se/2008/october/oh-oh-oh-oh.html#comment HAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAH

Lisa

Nu är det frågestund på dubbelbloggen! Fråga vad du vill! :D

Angel

Va kul,nej d blir nog inget spec =)

Erica

Svar: Mm.. =)

emelie

Sv: hehe aa, jag kommer också ihåg det så bra.

Andréa

Sv: Tack tack :D

sandra

sv: iih tack :)

Michael

Great outfit hahahaha, the spiderman

Linda

Jag tror inte jag ska klä ut, men kanske;)

Frida

Blir inget alls!

CherryCheek

På min blogg har jag lagt upp min maskeraddräkt!

Jag skall vara en "militär" i lite sötare form, med rosa rosetter och snygga stövletter :)

Sandra

haha ja världen e rätt liten =) tyckte jag kände igen dej... ja jobbade nämligen på förskolan brevid...

Härligt med förskoleklass, trivs han?

queenpeach

jag ska inte på nån halloween fest verkar inte vara så hett här i Bangkok.. jag ska däremot på drinkparty i helgen!

Anna

Hinner inte gå på nånn halloweenfest :/ ska utomlands!



Kolla in min blogg alla :D Skriver om min vardag som innehåller vänner, mode, shopping och musik! En vanlig 16-årings liv :)

aannapannas.blogg.se

Fiffi

Det blir nog jävulshorn och rött läppstift ;)

Fin spiderman dräkt :P

Ha en bra dag!

MJ

Jag och min lilla flicka tänkte klä ut oss, men till vad har vi fortfarande inte bestämt oss för. Vill heller gärna inte vara något som alla är. Får se vad de blir, kanske blir en egen-gjord-sista-minuten-utstyrsel =)

catta

Heej!

Ville bara tipsa om min blogg!! Jag skriver om mode/skönhet och om min vardag. ibland så kan jag skriva om inredning också, men det är inte så ofta...

Kolla jättegärna in den!!

Kraaam

Katja

jag vet inte om jag ska klä ut mig än... får se! Jag vill inte heller ha snö, men hellre det än slask! :P

Hoppas du hittar nån scary outfit iaf! :)

B R O W N S U G A R

Spider man va ju coolt :) ingen anign om vad ja ska klä ut mej til..

Claudia

Vinn biobiljetter värde 600kr till den nya James Bond filmen och lite fler grejer! Tävlingen avgörs ikväll! Är du med ännu?

CLAUD.BLOGG.SE! ♥



Söt du var då, faktiskt. Gillar din header=)

Nettan

Heej! Har inte fått din adress än! :) [email protected]

embla

spindelmannen :D

Daniel

Jag ska vara Carola från 1983,

sexigt klädd i rosa med prickar på. Jättetjusig kommer jag att bli!

annalinnea.

Hur går det med utmaningen? ;)

Liisa

Cool header ;)

Åsa

Vad tycker du om jupynt såhär års??



Ha det bra!

sofie

åhh. drakmössan var juh klockren! haha :D

Natalie

Söta bilder :)

Nina

Fina bilder! det blir en lugn helg för vår del.



Kramis.

Linda

Jag ska vara ballerina ;D

lisa

draken

Spiderchick

så söta =)

Li

Han var söt i båda men han tycker givetvis att det är roligare att var något läskigt:)! Personligen så vill jag hellre vara något annat än just läskig, som tex prinsessa...



Ha en bra kväll!



Kram

delinda

åh vilka sötisar ;) hehe för mig blir det nog gotisk style bara. kramar!

Daniela

Svar: Ja keso är ju rätt så gott faktiskt :)

hannie

sicken sötis!

Pose!!

Amanda

vad söööt :D