Finally the real ugg's!



Såå då!
Nu har jag äntligen bestämt mig och klickat hem ett par svarta Classic Short Ugg från Asos.
1837 kr gick de på där och det är ungefär samma pris som hos MrsH och Brandos.
Dock beställde jag fler saker från Asos så jag skulle ändå betala frakt.
(frakten gick på 200 kr)
Nu fanns de höga svarta (Classic Tall)på Asos men jag valde de låga ändå....finally!
9 cm skiljer det på modellerna för er som tvekar.
Classic Tall är 30 cm höga och Classic Short 21 cm.

Tror ni jag blir nöjd nu då?
25 kommentarer
Att ha det gott

Dotter önskar sig uggs

Oskar

Några läsare som är interesserade av manligt mode, eller känner nog som är, be dem då kolla in www.stilbolget.se - en stilguide för unga män

Karin

yeey:)

Jen

Dem är jätte fina!

Kram

Siolia

Härliga, funderar på om mina fötter skulle trivas i uggs men vette tusan om jag tycker dom är så fina. Men smaken är som baken...

Feliciaaa

Gud va söt :D

Sofia

Joda, det har jag haft:).

Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

får hoppas att du blir det :)

Poppis bloppis

Mysiga å ha i höst :)



Kolla gärna in min lilla shop, säljer bl. a. min Louis Vuitton clutch > poppisbloppis.blogspot.com

Lisa

Svar: Va roligt! Då ses vi där :) Vad ska du ha på dig?

Josiee

taack sötaste>:) hitttat någon blåsa till blogawards?:)

Johanna

Jaa det tror jag! Jag har dom själv, love them =)

Nina

Åh blir ju perfekta!

Petra

jag tror du kommer bli kanon nöjd! :) tävling hos mig! Titta in! :)

Linda

Snygga!

Nikolina

Hej godis! tror du på evig kärlek? kika i min blogg och skriv just din åsikt, vore jätte snällt! dessutom kommer ditt namn finnas med i inlägget senare ikväll, tack & puss :)

mini

tack för alla tipsen sweetie! jag beställer hem ett par ikväll när jag har lugn och ro här runtomkring mig :) vi har samma sak så det blir nog svarta för mig med, fast jag tar nog de höga...tror jag...eller...vilka problem va! kram på dig! mini

Kristina

Det tror jag, jag älskar mina uggs

Lottisin

det tror jag! :) beställde också mina från asos! :)

Sassy

Vad fina!

Nu blir du säkert nöjd!



kram

Li

Snygga:)! Uggs kommer helt klart att bli höstens stora trend och det skadar ju inte att de både snygga och bekväma...



Kram

Angelica's plaza

Köpte ett par uggs idag faktist =) Älskar dom.

anna

Ja det tror jag alldeles säkert :D



Köpte ett par fejk från Ellos för ynka 180 kr men är bra sugen på ett par äkta..

Anna

Jag tror dina fötter blir supernöjda! Det hade mina verkligen blivit :)

ellen

dom är snygga!