Blev mina böner om Tingeling möjligtvis besvarade?:)


Bedårande Tingeling Örhängen i både silver & guld från Disney Couture.
175 kr på KyssJohanna


Vilket sammanträffande!
Jag och Delinda pratade här om dagen om mina favorit-örhängen från Disney Couture i form av Askungens-slott.
Jag använder dem superofta för jag har himla svårt att hitta örhängen jag verkligen gillar.
Jag efterlyste då örhängen från Disney Couture med söta Tingeling..och vad skådar mitt öga?
När jag nu skummade igenom KyssJohannas helgmejl så finns det ju faktiskt örhängen med Tingeling från Disney Couture!

Jag måste ha!♥

KyssJohanna har även fått in finfina nyheter från bla Arena Copenhagen,Miss Dee och Timi.       
Shoppar du för över 700 kr fram till Söndag så får du med ett par söta handgjorda spetstrosor av märket Underbart utan kostnad!

Jag är absolut en guldtjej och ska slå till på Tingeling i guld!

Vad föredrar du?
GULD eller SILVER?
47 kommentarer
Ida Björck

vilka söta :)

› K a т т a

Silver helt klart ;D

jenny

jättefina =)

delinda

åh vad lovely gumman!så supersöta =) de måste du ju bara ha. guld såklart ;) kramar i massor

Kristina

Guld :P

Mia

Åh, de var underbart fina! Jag skulle välja guld, men det är bara för att mina vigselringar är i guld.

Tess

Sv. Ja visst är den lovely?



Jag satt också och tänkte på tingeling! Igår, så tänkte jag att de flesta smycken som finns med tingeling är för barn. Men jag vill gärna ha något smycke, så klickar jag mig in här..och vad ser jag? ;)

Erika

Så söta örhängen!

Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

åh vad kul!

guld absolut, hon är ju guldig hihi

marie

Tack detsamma!!



jag föredrar silver just nu men det där går väl lite i vågor :)

Hanna

Haft en bra dag idag? :)

Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

nej det är nog alldeles sant sötis, man blir inte äldre än vad man gör sig..åldern är när allt kommer omkring endast en siffra.



göra idag då?

Marie

Förut var jag bara guld, sen blev det bara silver. Men nu gillar jag både och, kanske mest silver ändå.

Dress Like a Princess

Ååh vilka söta örhängen! :)

EMMA

Svar: Tack så mycket, Hoppas du får en bra lördag oxå :)

giulia

GULD , det är helt underbara!!

Anonym

Så söta öronhänge :) Ha en skön lördag..

JOSEFINE

godmorgon :D

cammie

Supersøte! Selv ville jeg hatt dem i sølv :o)

A M A N D A

Ja Alice är också bra :)

Detsamma!

Sassy

Åh, vad söta!

Jag älskar Tingeling!

kram

Nikolina

jo jag vet ;/

SANIBO

sv: haha men stackarn! han får se reprisen,

ha en bra lördag!

Karin

Tack! :) Hoppas du får en fin lördag!



Och för min del är det nog silver till vardag och guld till fest :)

Lisa Walker

Svar: jo men precis! samma visa varje gång :P

Camilla

Jag är en riktig silvertjej :)

Debbie

Åh, supersött! :D

ERIK

usch, jag hatade kvällen. lars eller johan borde åkt :P

Leone

sv: Paramore in my <3

Johanna

Pengargratis har snabbt blivit en hitt tack vare deras generösa sida. Hur kn dom klara det? Bara genom att bli medlem får du 20kr och får vara och tävla om en laptop.



Sen samlar du enkelt pengar genom erbjudanden och att besöka hemsidor. Pengarna förs rakt in på ditt konto



http://pengargratis.se/?r=2022

maritta

Kolla in min blogg :)



www.metrobloggen.se/maritta

Malin Vu

Nämen va söta! :D

jenny

sv: TACK :D

leia

Klart att det måste vara dina önskningar som uppfyllts....och då måste du ju faktiskt få köpa dem också:)



Kramar från Maja som önskar dig en härlig lördag!

Jaana

sv: tack! :D

natta

guld.. iallafall de där örhängerna

Nergårds-Emma

Åh, otroligt söta! Skulle jag vilja ha :-)

Ha en trevlig lördag!

Jennie

Jättesöta! Föredrar guld jag med. Hoppas du har en härlig lördag! kram

Hanne

De er supersøte, har lyst på sånne jeg også:) Håper du har en fin lørdag:) Klem!

Alexandra

gud så söt!

sestre

De silvriga vill jag jätte gärna ha. Sä söta.

Hanna

Vilka fina. Jag är silvertjej!

Rose-Marie

godmorgon =)

Erika

Har också spanat in de där tingeling örhängena, de är så fina! skulle vilja ha dom i guld.

hedwig

gud så gulliga! guld är alltid finast.

Jennie

Guld, så varmt o vackert.

Här finns fler

http://www.asos.com/search/pgeSearch.aspx?q=Tink

alexandra

jag är nog en guldmänniska