48 h?

Jag önskar att alla dygn hade typ 48 timmar. Gör inte du?
Nu borde jag sova men istället sitter jag här och blir irriterad på allt jag inte hinner...
Det är mejl,utmaningar, telefonsamtal,tävlingar och barn..i en salig blandning.
Barn kom in i bilden för det finns åtminstone en sådan varelse som kommer väcka mig om ca 5 timmar;)
Jag vill hinna så mycket men jag gör tyvärr inte alltid det.
Imorgon är iallafall en ny dag och då hinner jag...precis allt jag vill!
Opppss..det var redan en ny dag!

Hur många timmar vill du att ditt "dröm-dygn" ska ha?
13 kommentarer
Lotta

Obegränsat, jag håller tummarna att Elliot tar sig en skön sovmorgon i dag och att du inte vaknar ändå.

Nettan

Congratz, du vann ett par av trosorna i tävlingen :D

Nadia

tack desamma ;D

Sandra

Jag skulle vilja ha ett på 24 timmar + at LEAST 3 till...:)

Petra

Jo - jag skulle vilja klona mig själv i massor av Petror och 48 timmar per dygn - absolut!

Angelica L

God morgon :D

Kram

Carolina

Haha :) Kan inte vara lätt att vara populär :) ser fram emot att få läsa sen.. Kramar

Carro

sv: Japp det var kul :)

Käthes blogg mode & skönhet hos Amelia

Instämmer, så jäkla svårt att hinna allt. Tycker du är värd en stor eloge som har hand om så mycket själv. :) Jag önskar mig mest av allt 8 timmars sömn per nat. Det är en dröm jag har. :)

mia dh

Ja men 48 vore väl bra, så kanske man skulle hinna med att sova gott också:) Ha fina dagen.

sarah

ja, de va ju jättebra. Tack för tipsen :):)

HannahSthlm

Lotta: Tack söta! Han väckte mig inte förrens kl 7.30,perfekt:)!

anna

Håller med! 48 hade varit lagom!