Yves Rocher Rabattkod och Tävling!



Nu har jag ett superbra erbjudande till er som läser min blogg.
Om du shoppar via denna länk till Yves Rocher och uppger koden hannahsthlm
i kassan så får du 15 % på hela deras sortiment!
Perfekt om du vill handla roliga julklappar till bra pris, innan den 15 December är det även fri frakt!

Vi kör en liten tävling med tre glossiga produkter från Yves Rocher också,ellerhur?
Du kan vinna en supersmidig Fransk manikyrpenna ,en Duo Kajal eller en Lila Cremeögonskugga.



Alla produkterna kan du även köpa i Yves Rocher Shop.

Skriv en kommentar här under om du är med och tävlar.
Det går bra att lämna max TRE kommentarer per person.
Alla kan vara med,bloggägare eller blogglös:-)
Har du en blogg får du gärna tipsa om tävlingen men det är inget krav!
Skriv vilken vinst du helst vill vinna av de tre produkterna ovan.
Glöm inte namn,mejl eller bloggadress.
Tävlingen avslutas Söndag den 30/11 kl 23.59

Lycka till!♥
80 kommentarer
Emma

Vilken bra rabatt, måste kika in och se om det finns något kul!



Jag är givetvis med i tävlingen också :D

Jennizy

Jag är med i tävlingen!!

Sara

hej, jag vill vara med! jag skulle helst vilja vinna kajalen.

Lotta

Kommentar nr1; Jag vill gärna vinna manikyr pennan

Lotta

Kommentar nr2; jag vill vinna manikyr pennan oxå denna gång.

Lotta

Kommentar nr3; det får bli manikyr pannan även denna gång.

Lotta

Kommentar nr1; jag vill gärna vinna manikyr pennan.

Lotta

Kommentar nr2; det får bli manikyr pennan även denna gång.

Lotta

Ops! såg att det blev lite för många inlägg, trodde inte att dom tre första kom med, sorry.....

sadia

låter bra det :)

Helena

Godmorgon!Ha en jättefin fredag!

sara

Åh vad kul! Jag vill JÄTTE gärna vinna den Lila Cremeögonskugga o ge min syster i julklapp!! Hon älskar smink! :)

Kram!

sara

Åh vad kul! Jag vill JÄTTE gärna vinna den Lila Cremeögonskugga o ge min syster i julklapp!! Hon älskar smink! :)

Kram!

jenny

Jag är med gullunge :)´



[email protected]

Eva-Marie

Hej! Jag är gärna med och tävlar om kajalen=) Trevlig helg! kram

Ann.J

Jag vill jätte gärna vara med & tävla !

Malin Vu

Jag är med och tävlar weeeeeeeeeehoooooooo :D

Ann.J

Im in !

Ellinor

Jag ger inte upp, är med och tävlar igen :D

fia

komentar 1 jag vill va me , och tävlar om kajalen .

Karin

haa så kul!:) la förresten ut dina "fem tecken" på startsidan!:) kramar

Pauline

Hej! Jag vill gärna vara med och tävla! :)

Pauline

Missade ju att skriva vad jag ville tävla om, snurrig Så här kommer en andra kommentar. Jag vill gärna vinna ögonskuggan. :)

Amina

Jeg er med! :)

CherryCheek

1. Jag vill jättegärna vara med och tävla om en fransk manikyr-penna, då mina naglar blivit alldeles snuskiga och missfärgade av rökning (bad habit!) Så lite vita nageltoppar skulle göra susen! En penna är ett smart sätt att få snygga naglar snabbt, eftersom jag som stressad student inte hinner larva mig med nagellackbortagningsmedel, bommulspads, underlack, överlack och hela faderullan, skulle en penna bli oumbärlig! Då skulle jag kunna fixa snygga naglar medan jag sitter på spårvagnen till skolan!

CherryCheek

2. Jag vill jättegärna vara med och tävla om en fransk manikyr-penna, då mina naglar blivit alldeles snuskiga och missfärgade av rökning (bad habit!) Så lite vita nageltoppar skulle göra susen! En penna är ett smart sätt att få snygga naglar snabbt, eftersom jag som stressad student inte hinner larva mig med nagellackbortagningsmedel, bommulspads, underlack, överlack och hela faderullan, skulle en penna bli oumbärlig! Då skulle jag kunna fixa snygga naglar medan jag sitter på spårvagnen till skolan!

CherryCheek

3. Jag vill jättegärna vara med och tävla om en fransk manikyr-penna, då mina naglar blivit alldeles snuskiga och missfärgade av rökning (bad habit!) Så lite vita nageltoppar skulle göra susen! En penna är ett smart sätt att få snygga naglar snabbt, eftersom jag som stressad student inte hinner larva mig med nagellackbortagningsmedel, bommulspads, underlack, överlack och hela faderullan, skulle en penna bli oumbärlig! Då skulle jag kunna fixa snygga naglar medan jag sitter på spårvagnen till skolan!

MiaH

Hej! Jag är gärna med och tävlar om duo-kajalpennan!

Tiara

Perfekt chansar och är med!

Susanne

Jag vinner gärna kajalen!

Annas tävlingsblogg

Jag är med och tävlar, har länkat i min tävlingsblogg



http://molnboanna.blogg.se/2008/november/yves-rocher.html

Emma

Jag vill vara med:)

Carola

Jag har inga större erfarenheter av deras smink så det vore trevligt att vinna och testa, kanske jag blir en trogen kund :)

Cecilia

Jag är gärna med!

Spela verkligen inte någon roll vad jag vinner. Skulle blir lika glad oavsett :)

Håller tummarna!

Emma

jag vill vara med =)

Jenny

jag skulle vilja vinna Duo Kajal :)

Jenny

skiackar en till kommentar för att öka vinstchansen :) Duo Kajal

Jenny

och en sista :P Duo Kajal

Lizelotte

Jag är med. Om jag vinner skulle jag vilja ha Fransk manikyrpenna.

Lizelotte

Fransk manikyrpenna skulle jag vilja ha...

Lizelotte

Ok en sista kommentar självklart Fransk manikyrpenna nu också..:P

MiaH

Jag hoppas på att vinna kajalen, den skulle sitta fint!!

Caroline Elisabeth

Hej Hannah!

Jag är riktigt sugen på att undersöka kajalpennan. Skulle vara kul med lite färg runt ögonen såhär i allt grått och tråkigt! Eller hur? :)



Trevlig helg!

AmandaM

jag är meed :)

AmandaM

Amanda igen, glömde i min tidigare kommentar nämna vilket av priserna jag helst får hem, det är iaf den fina manikyrpennan :)

Sabina

Jag skulle vilja vinna Duo Kajal pennan :) håller tummarna!

Sabina

Jag skulle vilja vinna Duo Kajal pennan :) håller tummarna!

Sabina

Jag skulle vilja vinna Duo Kajal pennan :) håller tummarna!

Lene-Therese

Jag vill vara med och tävla! :)

erika

vill vinna

erika

vill vinna

erika

vill vinna

erika

vill vinna

Jennifer

Är såklart med !:D

MiaH

Jag hoppas på att vinna kajalen!

Mahlin

Jag skulle vilja vinna den franska manikyrpennan :)

Sara

hej, jag vill vara med! jag skulle helst vilja vinna kajalen.

Sara

hej, jag vill vara med! jag skulle helst vilja vinna kajalen.

Anonitota

Jag är gärna med och tävlar!

En kajalpenna vore inte fel... :D

Matilda S

Skulle jättegärna vilja vinna kajalpennan, då jag är i stort behov av en ny...

Mickan

Skulle helst vilja ha kajalen.

Lisa

Skulle vilja vinna den Fransk manikyrpennan

Amanda

jag skulle gärna vilja vinna den franska manikyrpennan (:

Camilliondollar Baby

Skulle inte tacka nej om jag vann kajalen!

Tina

Jag vill gärna vinna duo-kajalpennan!

Petra

Franska manikyrpennan vore kul att få!

Stina

hej hannah :)

Jätte länge sedan jag kikade in i din blogg, men guuuud vad glad jag blir av att läsa :) nu förstår jag vad det är som saknats i mitt liv dessa två månader :o ;p

Jag skulle jäääääätte gärna vilja vinna den lila creme ögonskuggan! Snart är julen här, och jag sparar varendra krona jag hittar till julklappar och mellandags rea.. haha! :)

Du skulle göra min dag om du ville ge bort en julklapp till tolvåriga stina!



stina[email protected]

bella.l

jag är med.skulle helst vilja vinna ögonskuggan,de har bra grejer till bra pris,så testa ni alla som inte har provat deras grejer.ett litet tips bara.

Hang

jag är med!

Ninni

Klart jag vill vara med! Cremeskuggan ser läcker ut! :-)

Cornelia

Jag vill vara med och tävla!

Cornelia

Jag vill vara med och tävla!

Cornelia

Jag vill vara med och tävla!

millah

jag är med och tävlar :)

Millah

jag är med och tävlar :)

Millah

jag är med och tävlar :)

lovisa nvs

jag är med!:D

den lila cremeögonskuggan skulle jag gärna vilja vinna(:

lovisa nvs

jag är med!:D

den lila cremeögonskuggan skulle jag gärna vilja vinna(:

lovisa nvs

jag är med!:D

den lila cremeögonskuggan skulle jag gärna vilja vinna(:

beats by dre

Monster beats headphones the past two years,dr dre beats solo. the rise in the country is very fast,beats by dre. beat by dre.and traced the words with the high-profile large U.S.