Warrior Skull Boots? Hiss eller Diss?


Thomas Wylde Warrior Skull Boots. Ca 16 450 kr på net-a-porter.




Döskallar och paljetter verkar båda fått en fast reunion på modefronten.
Det var ju inte länge sedan vi sprang om kring i tygsneakers med döskallar och döskallescarves..ellerhur?
Stövlarna i rock-chic anda ovan kommer från Thomas Wylde och har döskallar på spännena.

Jag skulle kunna tänka mig ett par! Jag gillar ju döskallar och rock-chic look!

Vad säger du om döskallarnas återkomst och Warrior Skull Boots?
Hiss eller Diss?
30 kommentarer
Johanna

Kul att du kikade förbi min blogg =) !

Snygga stövlar!!

Du får gärna kika förbi igen och säga vad du tycker om min nya lägenhet som jag köpte igår =)

Kram och trevlig helg!

Karin

hiss

Carro

Döskallarna hejjar jag fram med stora applåder, men Warrior Skull Bootsen skulle jag nog passa på ;P

Miss Agda

Oj oj, inget för mig...

Li

Jag tycker att döskallar kan var coolt på andra men det är inte riktigt min stil...



Ha en bra dag!



Kram

Helena

Godmorgon! Rätt coola, men inte riktigt något jag skulle köpa själv. Önskar dig en skön helg!

Fridas favoriter

Med rätt stil för övrigt så visst, en hiss, men inte för 16 papp, då kan man ha roligare för pengarna! :)

Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

godmorgon finis!

jag har precis börjat vakna till, tror jag ska kickstarta dagen med en springtur..sen blir det lite födelsedagskalas i eftermiddag.



massa kram!

nathalie

jag tycker de är rätt coola!

Lexie

snyggt :D

Jack

DISS !

Petra

Skitsnyggt, enligt mig!!

Erika

Jasså, dina sju sanningar hade jag missat, då ska ag allt ta o läsa dom! Ha en skön helg! puss

Anja

Hiss, dem var coola!

Anja

Hiss, dem var coola!

mia dh

Garanterat hiss på dig, inget för mina stabbiga dock. Och du sorry vännen men jag måste allt backa från kvällens festligheter, har mailat dig. Tusen kramar.

dreamdoll

sv: awee tackar, blev jätte nöjd med dom !

Madeleine

Oj men va coola! Inte min stil dock :/ men på dig skulle de säkert se bra ut! KRAM!

Rebecca

Coolt ^^

Madeleine

Okej:) Desamma!

Angel

fräckt =)

Hanne

De er nok fine på rett person, men jeg er nok ingen rock-chic;)

MissMagicGirl

Superfint!

elisabet

Helt klart hiss!

Tiara

Så snygga men alldeles för dyra

för min ekonomi....



Kram!

anna

Pass! Usch och fy!

sara

Snygga skorna var :)

Emelie

Snygga :D

antonia

damn! va grymma :)

Tory Burch

Women are not only for women because as flowers, because women do female talent, Tory Burch is not the same as you build you, not the same woman!