Vinnare Herman och HOPE!

Förlåt så mycket att det har dröjt med presentationen av vinnarna i mina tävlingar till förmån för Barncancerfonden.
Vet ni förresten att Barncancerfondens tidning Barn & Cancer gjorde en liten intervju med mig?
Har inte läst den själv men dom uppskattade mitt initiativ med HOPE och Herman-tävlingrna!
Jag hoppas verkligen jag kanske har bidragit med att iallafall något barn som drabbas av cancer får det lite bättre!

Vill du köpa eget HOPE-smycke eller något annat så kika in till Barncancerfonden's Butik. 
(Herman är tyvärr slut där nu såg jag)
Kan bli perfekta julklappar!
Vad kan vara bättre än att ge en fin present och samtidigt stödja Barncancerfonden?♥
Delar av summan från dessa produkter går oavkortat  till Barncancerfonden och deras viktiga arbete!


Grattis till Fia som vinner nallen Herman.

Motivering:

"Jag skulle vilja ge Herman till kortis där våran Lille man går så fler av barnen där skulle kunna ha glädje av Herman. Lille man's kompisar på kortis är riktiga hjältar och kämpar varje dag med sina handikapp men är sådana otroiga barn!Så jag är med och tävlar såklart!"

Så många fina och gripande motiveringar och vill ju självklart ge en Herman till er alla!


Grattis till Ida som vinner HOPE-smycket!

Tusen miljoner TACK  till alla som ville vara med och som länkade till Barncancerfonden!

Trevlig fredag!♥

OBS! GLÖM NU INTE BORT PETER/ENBART's INSAMLING TILL FÖRMÅN FÖR MADDE.
DEN 16/12 AVSLUTAS DEN OCH MÅLET PÅ 100.000 MÅSTE UPPNÅS;RIGHT?
NU ÄR DEN UPPE I 91 500....SÅ HJÄLP TILL ! JAG SKA ABSOLUT BIDRAGA EN GÅNG TILL!
13 kommentarer
Emma

Jag måste bara berömma dig för dina initiativ du tar för bra saker!

FEBB

yes!

JOANNA

sv: tack detsamma:) vad ska du hitta på?

marie

ja, visst är det underbart med fredag!! ha det så fint i helgen!!

Jennifer på Fashioncut

Sv: Du har tydligen länkat fel inne på min blogg så trodde din blogg hade försvunnit... Sicken tur att jag kollade på google först :)

Ja en bärbar dator är ju bra men jag har ju redan en vanlig dator så jag vet liksom inte...

Elin

Klart :)



Vem vann täclingen då? NYFIKEN.

fia

tänk att jag vann eller rättare sagt kortis vinner tackar så mycket , jagbhar prtat med dom och dom vart jätte glada för lille herman ,

kram .

HannahSthlm

Emma: Tack! Det är ju trots allt så enkelt att göra något om man har möjlighet att hjälpa till:)!



Fachioncut:Oopps..ha ha..tur att du hittade mig via google då;)!



Elin: Nu är alla mina avslutade tävlingar som tur är presenterade! Om du menar China Glaze så pågår den till söndag;)!



Fia: Åhh..vad kul att kortis uppskattar Herman. Jag tror han kommer trivas där:)!





Lene-Therese

den är så söt! hon förtjänade den verkligen ! ;)

peter pc carlsson

Jag fullkomligt älskar ditt engagemang. Underbara Hannah.



Kram till dig!!!



PC

Anonym

love teddy

Pandora Charms

Pandora Charms help to make good jewelry purchases for the items should have an eye-catching design that reflects an excellent quality of craftsmanship offered by Pandora Australia online store, which is why Pandora Jewelries are a good start for your collection. For assurance, you can even ask the countless number of people who have professed to the excellent attributes of these Pandora Charms Jewellery.

Pandora Beads and Pandora Bracelets have been known to use the best gemstone around making them more attractive to prospective buyers. Perusing over the Pandora Charms and Beads Accessories catalogues, one can distinguish the cutting-edge design utilized for every piece of gold Pandora Charms Jewelry. And while the Pandora Bracelets Jewelries continue to improve the traditional jewelry styles to create fresh designs for its customers, it has likewise maintained a classic accent on every jewelry item available.