Vinn smink hos Sminky.se!

 

Nu ska jag tipsa er om en rolig grej som är busenkel!

Sminky är en nystartad sida där en lycklig vinnare varje månad vinner smink.
Det enda du behöver göra är att mms'a en sminkrelaterad bild på dig själv till 725 50.
Läsarna röstar på de olika bilderna och vid varje månadsskifte vinner den som har skrapat ihop högst poäng.
Jag har skickat i en biild på mig så gå gärna in och rösta HÄR.
Jag är ju alltid sugen på att vinna nytt smink!

Läs mer på Sminky om du är intresserad av att tävla du också.
Sidan är helt ny så det är stor chans just nu att du vinner eftersom inte så många deltar!

12 kommentarer
Linda

Tack=)



SJälvklart röstar jag

Daniel

Hoppas rare Hannah vinner!!!

Lisa Walker

Nej, det var inte alls skönt! Och idag är det alldeles svullet.



Var in och röstade på dej :)

donnasandra

Spännande!!

Johanna

sv: mm, den är wanted av mig också :)

Kim Von J

fin bild! du passar bättre i brunt hår än blond :) tycket jag

caroline

Roligt med sminktävling!:)

Mie letar guldkanter

Lycka till o hoppas du vinner!

Erika

Jag är så dålig på att sminka mig så jag skulle nog aldrig vinna ;o)

Sanna

Kommentera bilderna som är upplagda idag och igår på min blogg :)

Stina

Klart jag röstar!

Susanne

Du fick en 10 poängare!! Du får ju ett litet försprång, så LYCKA TILL!!