Vill DU gå på bloggmingel och förhandsvisning av Twilight?

 

Jag får ju en del inbjudningar både på min mejl och i min brevlåda och det är många saker jag inte hinner gå på.
Imorgon kväll är det förhandsvisning av filmen Twilight och söta Eleonore Nygårds från Modette kommer prata trender.
Kvällens dresscode är svart.
Jag skulle hemskt gärna gå men jag har inte tid personligen .

Jag ger nu bort två platser till minglet/förhandsvisningen imorgon.
Den går av stapeln i Sthlm och filmen börjar kl 18.00,minglet börjar 17.15.
Det enda kravet är att du aktivt bloggar om mode men inte fått denna inbjdan.

Osa. ska ske senast ikväll så detta blir en kort liten tävling!

Vill du ta med en vän och gå på bio och mingla med söta bloggerskor?
Motivera då under kommentarer kort VARFÖR just DU ska få platserna.
Lämna mejl och bloggadress.
Jag måste kunna nå dig per mejl under kvällen!
Måste ha ditt svar senast 19.30

19.52:
TÄVLINGEN AVSLUTAD! Amanda får gå på Twilight imorgon om du mejlar mig snarast på [email protected]
Vad kan vara roligare än att få ge bort sin plats på förhandsvisningen till någon som LEVER för Twilight..typ;)

Grattis!♥
26 kommentarer
Amanda

Hej! Jag höll på att ramla av stolen när jag läste detta! Det va min syster som såg att du hade denna tävling. Jag är det största fanet någonsin till Twilight. Jag har läst alla böckerna, och fick tom min kompis att köpa boken i USA, innan den hade kommit ut i Sverige. Boken betyder jättemycket för mig, och du skulle verkligen förgylla hela min vinter om jag fick gå =) Kolla bara in mina inlägg i min blogg. Ha en bra dag!

Emma

Vad sött av dig att lotta ut de inbjudningar du inte själv hinner gå på! Synd att jag bor så långt bort, annars hade jag lätt tävlat!

Emma

jag ska dit ananrs hade jag tävlat!

Jossi

Sv: Aww, tack det ska jag göra! :D



Åå, fan vad kul det låter! Jag skulle hemsktgärna vilja gå :D Eftersom att jag tycker att det är så kul med att få träffa nya och spännande människor + att jag gillar. Haha, jag vet att jag inte kommer att vinna för det gör jag aldrig, men det kan alltid vara kul att vara med! :D



Ps. Din blogg äger! :D ( Jag försöker inte smöra nu eller något. Det är sanning!)

Mikaela

Tack och detsamma :) gjort idag?

Linnea

Jag vill vara med och tävla! Men om jag vinner så blir det ett litet problem att bestämma vilken av mina två twilight-galna kompisar som ska få följa med... :)

Ida Björck

tack :]

SHOEBOX

Synd att jag inte bor i Stockholm...

Lene-Therese

Min lördagskväll blev toppen. Massor med fotboll :) Skönt att för en gångs skull inte sitta hemma och plugga. Blir dubbelt så hårt idag men det är det lätt värt. Hoppas din lördagskväll var toppen också :) Du ahr så många roliga tävlingar :) Det är så kul, även fast det liksom är något man inte kan tänka sig själv så vet man flera stycken man vill ge det till så vinsten kommer ju alltid till användning ;) Hoppas allt är bra med dig! KRAM

Karin

ja de var supergoda också:) hoppas du haft en fin helg kram!

Lojs

haha okej! ;) nån gång ska denna okända människa visa sig :P

hihi, jo det är min kusin det :)

♥Blondiie♥

spännande" kunde det inte vart i gbg istället=P

Carro

:)

Fredrik *Frisören

Nu är finalisterna i den stora Hår-Bloggtävlingen utvalda i "Add youre hair style" Gå in och rösta på din favorit! Ha en trevlig kväll!

Veronica

Oj! Vilken kul utlottning!! :D Trevlig kväll! KRam!

Nina

åh, tack sötnos! :)



trevlig kväll!

kram.

Madeleine

kul! :)

linnea

hej , en fråga bara :)

spelar det någon roll om man har webblogg eller blogg för att vara med på mest aktiva listan? :)

tacksam för svar

Wysteriia

Va gulligt av dig :) Synd att du inte ska gå! :( Hade hoppats på att få träffa dig ju! Men men..en annan gång? ;)

Sophia

Jo, här är det också hemskt kall! brr

Jessica

Ser på klockan att jag precis missade tävlingen, attans!

Emelie

TACK FÖR DIN ÅSIKT HANNA!:D Puss<3

Amanda

Åh, tacktacktacktacktack! Jag är så underbart glad :D

Pandora Charms

<p><a href="http://www.pandoracharmsaustralia2011.net/">Pandora Charms</a> help to make good jewelry purchases for the items should have an eye-catching design that reflects an excellent quality of craftsmanship offered by <a href="http://www.pandoracharmsaustralia2011.net/">Pandora Australia</a> online store, which is why <a href="http://www.pandoracharmsaustralia2011.net/">Pandora Jewelries</a> are a good start for your collection. For assurance, you can even ask the countless number of people who have professed to the excellent attributes of these <a href="http://www.pandoracharmsaustralia2011.net/">Pandora Charms Jewellery</a>.</p>

<p><a href="http://www.pandoracharmsaustralia2011.net/pandora-beads-c-74.html">Pandora Beads</a> and <a href="http://www.pandoracharmsaustralia2011.net/">Pandora Bracelets</a> have been known to use the best gemstone around making them more attractive to prospective buyers. Perusing over the <a href="http://www.pandoracharmsaustralia2011.net/">Pandora Charms and Beads Accessories</a> catalogues, one can distinguish the cutting-edge design utilized for every piece of gold <a href="http://www.pandoracharmsaustralia2011.net/">Pandora Charms Jewelry</a>. And while the <a href="http://www.pandoracharmsaustralia2011.net/">Pandora Bracelets Jewelries</a> continue to improve the traditional jewelry styles to create fresh designs for its customers, it has likewise maintained a classic accent on every jewelry item available.</p>

Pandora Charms

Pandora Charms help to make good jewelry purchases for the items should have an eye-catching design that reflects an excellent quality of craftsmanship offered by Pandora Australia online store, which is why Pandora Jewelries are a good start for your collection. For assurance, you can even ask the countless number of people who have professed to the excellent attributes of these Pandora Charms Jewellery.

Pandora Beads and Pandora Bracelets have been known to use the best gemstone around making them more attractive to prospective buyers. Perusing over the Pandora Charms and Beads Accessories catalogues, one can distinguish the cutting-edge design utilized for every piece of gold Pandora Charms Jewelry. And while the Pandora Bracelets Jewelries continue to improve the traditional jewelry styles to create fresh designs for its customers, it has likewise maintained a classic accent on every jewelry item available.

Ugg Boots

As a world-class brand to the global expansion is imperative. Ugg Boots has planned implementation of their dream of globalization. So you can find the Ugg Boots Canada shop everywhere you can.Worth to say that there are a lots of Ugg Online Shop available that you can have your Ugg Boot so convenient,just order then Ugg Footwear will be send to you. If you want to take your Outlet Ugg Boots ,the Ugg Canada can be the best choice for you. Buy Outlet Ugg Online seem to be a new fashion trend.Worth you try.



You can enjoy the Outlet Ugg with your family that Ugg Sale the Ugg Boots Mens,

Ugg Boots Womens, Ugg Boots Kids,how wonderful it is.What’s more,you can have a wide choice at the Cheap Ugg Boots that Ugg Boots Online available in many difference style,such as the most deluxe Ugg Jimmy Choo, the most famous Ugg Classic Boots, the most classic one Ugg Mini Boots,the Ugg Short Boots,the Ugg Tall Boots ,and the Ugg Ultimate Bind Boots ….No matter what style Ugg Shoes you like you can find it online.Worth to say that now this the best time to buy the Discount Ugg Boots that there are so many Ugg Canada Store supply the Ugg Boots Sale sale in large discount,more items you take,more discount you get.Don’t miss it.

Durant ses 60 ans d'histoire, de la Doudoune Moncler a été constamment amélioré et mis à jour pour aider les athlètes dans leurs missions les plus audacieux Moncler Pas Cher, Moncler Soldes en ligne de sortie sont aussi grandement salué par de nombreux jeunes et anciennes générations. Moncler Doudoune ensemble exclusif d'images présentées est irrésistible ascension vers le succès de l'Allemagne Moncler 2011 plus noble des crêtes de montagne aux sommets de style moderne et sophistiqué. Il va sans dire que la qualité Moncler En Ligne, Moncler Homme, Femme Moncler et ainsi de suite, sans incertitude peut faire confiance. Moncler Polo dans l'histoire ont été faites de différents matériaux. Les matériaux sont faits de cuir et les fourrures étaient suffisants pour préparer les matériaux non-tissés et exotiques tissus naturels et synthétiques. Moncler Veste seront vos réclamations et que vous ne vous décevra pas. Moncler Enfant sont fondées sur la date et du même sexe sont un véritable témoignage de la bête processus chez l'homme. Ceci est très apprécié par tous. Chaque personne a un blanc qui verts Sacs Moncler, quel est le processus et cela est vraiment une sorte de vêtement une marque de personne noble et audacieux. L'accès à ses vêtements seraient introduits à l'ouest, la Moncler Official, tandis que regarder avec des couleurs vives exclusifs et accrocheur comme l'Occident a, il est une poignée à la vision, et cette tendance processus de la manière dont il est à mettre sur votre gilet de la façon de définir votre style.