The 16 of November 2008

Gör:Har just kommit in,,dricker Chaitea,skriver det här ju.
Ska göra: Natta en femåring som är huuur pigg som helst..har ni försökt?ingen höjdar combo!
Har på mig: Jeans Killah, rosa hoodie Juicy och rosa Friis & co-tofflor
Äter: Nej..men ska göra nachos.
Dricker: Chaitea och bon aqua lemon
Dagens Bästa: Alla vinster är paketerade och kommer postas ikväll eller imorgon! Whiii!
Dagens Sämsta: Usch..har varit ganska rastlös idag..inte alls likt mig..har lite beslutsångest över en grej.
Status: Fungerande..haha!
Dagens Bild: Jaha! Bara att plocka fram alla pälsbeklädda dunjackor då..det finns ingen återvändo nu!Brrr!



14 kommentarer
Amanda

Svar: Jag vill jätte, jätte gärna gå! Men mina mejl verkar inte komma fram.. :/ Jag provar igen! :)

Kram!

Emma

Det är någonting med din blogg som gör att jag börjar läsa den varje dag :)

Kanske för att du skriver så bra och intresanta saker + att du har mycket tävlingar..



Chaite är mumsigt gott^^

Katja

Tack! :)

Ja, fram med pälsjackan! Här är det svinkallt :(

Karin

måste också försöka hitta en varm jacka, finns inga här i kalmar!

Amanda

Hejsan! Skulle du kunna skicka ett mejl till mig så svarar jag bara på det? Det verkar vara något konstigt när jag ska skicka vanligt. Men jag vill jätte, jätte gärna gå! :)

Kram!

peter pc carlsson

ja, nu är det dags, allt varmt fram, dags att ha mer än T-shirt :-)

Maria

Natti natti gumman !

hoppas du får en fin måndag !

Kram Maria

malin.

maten lät god. hihi.

delinda

söt bild gumman =) hoppas du haft en najs helg! massa kramar

Petra

MUMS med chaite...tack för gullig kommentar på min blogg. Kramis

Helena

Ja, här åkte dunjackan också fram. Natti, natti!

Karin

gud vilka fina ögon du har måste jag bara säga!

Angelicas Closet

Fy det har blivit så kallt ute!



Kram

Marika

Hoppas det gick bra och få ungen i säng ! =)