This Blog is on Vacation!

 


Nu byter jag snart mitt Chaitea och mitt vinter/rockchic jag mot korta vippiga kjolar och paraplydrinkar!
Hoppas ni får en underbar vecka utan mig!
Jag tar med datorn och kanske spanar in era bloggar men jag kommer nog inte blogga själv !
Okey..kika in ändå..vem vet? Ha ha!

Ni får bara inte missa min viktiga HOPE & Herman-tävling HÄR! Snälla var med och hjälp till!

Ni får ju inte heller missa rabattkod och Yves Rocher tävling HÄR

Värt att notera är också att NK's julskyltning startar kl 11.50 Söndag den 23/11.
Temat i år är "Kärlek, omtanke & genorisitet"!
12.00 finns tomten på plats och slår upp portarna!

MIKA's har öppnat en Make Up Academy i samma hus som modellagenturen.

Tusen Kramar & Take Care!
Thailand Here I cooooome!♥

Vinnaren av China Glaze presenteras den 30/11 och Marita mejla mig din adress igen på [email protected]
81 kommentarer
anna

ta med mig till thailand! :)

Karin

ha det underbart:) kramar!

mia dh

Din lyckost, ha det alldeles underbart i värmen. Stora kramar.

Petra

Åh, så himla mysigt! Önskar jag kunde åka jag också. Ha det bäst!!

Anna

Kjol? Vaaa? Värme? Vaa?



Jag? Avis? Pff...

Lina

tack så mkt för tipset om Gina Tricots hemsida, visste inte att de hade öppnat den. Nu har jag beställt ett par efterlängtade tights :)

Angelicas Closet

Hoppas att du får en trevlig semester! Jag åker till Egypten på tisdag och det ska bli så skönt!



Kramar

Emma

We´ll miss you! Ha det skönt nu & njut av semestern.

marita

bara lite avundsjuk..ska försöka i gen att mejla.alla vi andra får se ett vinterland,för ni har väl fått snö...kramar på er alla .

Anna

Underbart! Ha en fin semester, kram!

Marika

Ha en jättefin semester !

Ida Björck

thanks <3

mini

jag lämnade underbara thailand igår efter två och en halv vecka, det var det härligaste. ha en skön semester, kram! mini

Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

ha det nu så underbart underbara du!

puss

Nina

åh guuuud vad härligt, hoppas ni får det underbart!!! :)



kramar

Julia

varför tar du med dig datorn då?

Frida

Ha en underbar semester, och njuuut i solen! :) Kram

Sandra

Åhh, underbart med semester! Önskar dig en supertrevlig resa! Kramar från Sandra.

Louise

ha en jätte bra semester, sola o bada åt mej åxå!:P

Miscela

Hoppas du får en fin semester! Ladda batterierna och ta hand om dig och din lilla familj =)

SveaJ

- jag har fått paketet, tack tack tack! :) tävla gärna i min blogg :D

SHOEBOX

Hoppas du får en underbar semester!

Fast lite avis är jag...:)

lina

ha det så bra i thailand förresten!:) kramar

Nina

Ha en fin semester!

Kramis.

Helena

Åhhhhh, jag är nästan inte alls avis ;) Hoppas ni har jättemysigt!

nathalie

ha en underbar semester!

julia.

åh! ha det urskönt!

Amanda

Ha det så jätte bra! :)

Kram!

Lenita

Ha det så bra!

Rebecka

Hoppas ni får en mysig semester :)

Linda

Ha det helt underbart! Många kramar:)

Madeleine

Ha det så trevligt! Kram

Johanna

Ha så underbart! Skönt att missa snön och minusgrader för ett tag, :) Kramis!

Linnéa

hoppas du får det riktigt skönt! :)

Lottisin

trevlig resa! :)

Erika

ooh, härligt med sol och värme! Du kommer få det aldelles underbart kan jag tänka! är inte ett dugg avis ;) Ha det så bra!

♥ SimplyMalin

Hoppas du får det trevligt där nere i värmen medans jag fryser häcken av mig här i kalla Sverige haha. D:

baby loonia

Hoppas ni får det trevligt !! Avis

Sassy

Ha det riktigt, riktigt underbart!



kram

delinda

ha det underbart tjejen!njut och vila dig!kramar i massor

Patricia

rabattkod och Yves Rocher? tack! låter super.. ska kika in!

Emmelie

Hoppas att du har det underbart i värmen, du slipper ju snökaos och storm här hemma i alla fall. Jag har precis kommit hem från värmen på Gran Canaria - något av en chock kan man ju kalla det här väderomslaget... Så njut!! :)

Jenny Kalpakas

Ha det så gott o NJUT i massor,, kram

Amanda

Vad underbart, ha en bra resa! =)

Emma

Mysigt att få höra ett hej från Thailand. Hoppas du koser dig ordentligt nu!!!

Jessica

Åh tack för den goa hälsningen. Hoppas ni har det riktig bra nu och njut av värmen och ledigheten!

anna

Härligt med lite sol!

Ha en skön semester!

Emma

Hoppas du får en underbar semester! Det är du värd!

Ellinor

Då får jag önska er en trevlig semester! :)

Karin

Hoppas du har det varmt och underbart! Här är det vinterland:) kramar!

Mariah N

Hoppas du får en skön semester!

Sassy

Jag har en liten utmaning till dig som du kan göra när du kommer hem om du vill:)

Jen

Va härligt med sol och värme. Ha de så gott.

Moa

Saknar din uppdatering men hoppas iaf du ha det bäst, du förtjänar det :)

Anonym

Åh, thailand så härligt!

Hanna

Fy farao så fuskigt :) Men jag misunnar dig absolut inte :) Hoppas du har det bra i värmen!

Kramis

Daniel

ha det så bäst nu gumman. Njut, lev å må väl.

Vi satsar på drink sen!

Wysteriia

Tack min vän! <3 Jag hoppas verkligen att du har det underbart bra där du är! :D Puss

Anonym

Vackert arbete! Några unika bloggtips till oss som är förhållandevis nya på detta med att blogg?





mvh



H-Crew

Angel Pearls

Tack för vinsten..nu kan jag ta ett underbart bad med min BathTablet och bara koppla av! Bra med tips på NK.s julskyltning -det vill inte barnen missa!Kram //Eva

Li

Hoppas att ni har det underbart! Det är lite tomt utan dina inlägg...



Kram

SHOEBOX

Ja, här i Sverige är det kallt, och snöigt! Jag är lite, okej mycket, avundsjuk på dig som är på varmare breddgrader!



Kram!

Anna-Lena

Önskar dig en trevlig och avkopplande semester.

Camilla

Ha det fint :)

Louisa

Skönt att vara i Taihland i det här vädret :)

elisabet

Hoppas du får en härlig semester!

Sandie

Hoppas du får en underbar semester...lite avis e man ju =)

lisa

ha det så kul!!!



stöd RÄDDA BARNEN bara genom att vara med i utlottningen på min blogg, fint pris!



http://www.forestland.devote.se/blogs/864282/taevling-foer-raedda-barnen-.htm

M

Jessica

Hoppas ni har det riktigt bra i värmen. Ni ska väl inte flyga via Bangkok? Gör ni det så kanske det blir några extradagar:) Ha det så bra!

Kim Von J

Fina bilder:)

Marika

Tack :-)

Då får du även ett par regninga hälsningar från Sverige !

Ellinor

Svar: Åh hoppas ni har det bra! Jag önskar att det var kallt och snö här, men med 9 grader känns det sådär...

Erika

Härligt att höra at du har det bra! och förmodligen brun som en pepparkaka

Dress Like a Princess

Ååh vad kul att höra från dig babe :) Ni verkar ha det underbart!! Njut nu sötnos.. Kramar

Christine

Tack detsamma! :-) Hoppas du har det riktigt trevligt där borta i värmen.



Kram

Daniel

Oj vännen lilla,



sup, äta gött, lata dej vid poolen... njut av semestern!



Ha de så bäst nu lilla vän! (bete dej!)

Alexandra

Åhhhhhhh så avundsjuk jag blev nu då....(Gråter en jätteskvätt) Jag vill också få resa bort och allra helst till Thailand!! Är det första gången?? Hoppas ni får underbart!

Angel

Hoppas du har d toppen tjejen

Dress Like a Princess

Hoppas att allt fortfarande är bra i Thailand :)