The 17 of November 2008

Gör: Är stressad..ovanligt?
Ska göra: Slinka förbi posten och hämta upp lilla E.T :-)
Har på mig: Grå sqin jeans från H&M young, grå Lyle & Scott cardigan och ett marinblått linne från Svea.
Äter: Nej..men idag ska vi fuska och köpa hem pizza..lovely!
Dricker: Måste komma ihåg att köpa Loka Citron eller Loka Naturelle.Must have!
Status: Stressad status..
Dagens bästa: Att det nu endast är f-y-r-a dagar till vi åker till Thailand!
Dagens sämsta: Att jag missar världspremiären av Twiligt ikväll men det var ju kul att jag kunde ge bort mina platser och glädja någon annan..förståss!
Dagens Bild: Haha..min LG X110 (lilla bloggdatorn)går verkligen ner i min East West Bayswater,man kan tom. knäppa igen det lilla Mullbäret;)!
30 kommentarer
Mikaela

Haha tack du..

fia

å bara 4 dagar kvar , tänk va skönt ni får det sen och varmt , det är skönt att få komma i väg när man är stressad som du är nu , och nyttigt att få koppla av .

önskar dig en trevlig kväll.

kram fia

Petra

Åh, så mysigt med Thailandsresa!!!

Johanna

Vad söt den lilla datorn e! Jag måste skaffa en liten jag med att ha i väskan ;).

Jennie

fusk att ni åker till thailand ;P

malinm

Lite?! Haha, han täcker ju fan upp hela skiten :P

Nina

4 dagar!?! oh, shit vad avis jag blir!! vill åxå åka till sol & värme!



kanonbra att datorn går ner i väskan :) smidigt!

JOANNA

sv: ja verkligen:) allt bra?

Felicia - Amerikansk Fotbollsfru

Åhhhhh THAILAND!!!! Fassiken va mysigt!

Anonym

Anonym

Heej fin blogg du har :D! nu är det frågestund i min nya blogg :D ställ allt mellan himmel och jord kramar www.jossefiiinee.blogg.se <3 Ha en bra dag

Debbie

Jag har varit så stressad på sista tiden att jag inte knappt hunnit med mig själv eller att sova, så jag fick en förkylning som belöning :p

Ida Björck

tack så mycket :)

Helena

Hoppas att du får en mer avslappnande kväll!

Carita

Nu blev jag pizza-sugen ^^ hugs <3

Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

vet du hanna..du är en av de sötaste människor jag träffat, både till utseende och sätt.

puss på dig!

Emelie

Hej! Hanna:D

Nu har jag valt ut header...det blev inte det alla tyckte menmen haha:P

Kika gärna in och säg vad du tycker:D



Å tack för DIN åsikt om vilken header

du tyckte mest om:D



Ha det bra Kraam<3

/emelie

Fridas favoriter

Fin väska, söt dator och thailandsresa, vad mer kan man önska!? :) Är allt lite avis på dig som ska resa iväg, såå härligt med lite sol i novemberrusket! Kram

Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

åh pizza är inte dumt =)

Citty

Svar: Tack så mycket. Känner mig verkligen välkommen :D Känns jättebra.

Linda

Åh så härligt med en Thailandsresa, vi firade jul och nyår där med sambons föräldrar, syskon och respektive förra året. Det var underbart och de är så gulliga mot barn!

mammabecka

Ja visst är det så, hehe.



Känner igen namnet "hannahsthlm" från tailsweep :P



Ha det fint och tack för din kommentar :)

Maria

Vad mysigt med en resa til thailand :-)

Hoppas du mår bra och att du har en fin kväll..

Må gott !

Linda/ Fröken SÖTSUR

Usch, jag är inte lite avis på att ni snart åker;) Lyllosar! Vad härligt ni kommer att ha det. Kram

Anonym

hej!

jag tänkte tipsa dig om någonting du verkligen bör testa, har du hört talas om GratisMode? Det är en ny gratissida där du får gratis presentkort på upp till 1000 kr på! glöm gratisbio och alla andra sidor som tar åratal att samla ihop poäng på!

Du börjar med 50 p, och sen får du 40p om du skriver om gratismode på din blogg eller bdb, värvar du en aktiv medlem får du 50 p, du märker själv hur snabbt det går att samla poäng, självklart finns det massa mer att göra, läs på hemsidan!

Bli medlem via min länk och få 50poäng direkt!

http://www.gratismode.se/?c=1486

Cassandra

Vad mysigt med en resa till Thailand! Hoppas ni får det toppenbra :)

Emma

Å den där väskan är alla flickors dröm!



Och Thailand.. Gud så mysigt! Skulle göra allt för att komma bort ett tag!

Veronica

Åh! Perfekt! Jag vill också ha en LG! Och då får den plats i min bayswater också!! Bättre kan det inte bli! :)



Kul att resa till Thailand! Kram!

Kicki med fyra

Va trevligt med en Thailand resa. Hoppas att du får det riktigt kul.

Dress Like a Princess

Ååh jag vill också åka till Thailand :)