The 15 of november 2008

Gör: Dricker glögg och försöker författa något snabbt & kort här!
Ska göra: Dricka champagne (idag blir det Moet)och mer glögg..EG. INGEN BRA COMBO!
Har på mig: Svart Juicy Couture dress och rosa Friis & co Tofflor.
Äter: Näää...vi har ätit såå god middag..
Dricker. He he..jaaa..glögg!
Saknar: Mandel..hade bara russin hemma..
Dagens Bästa: Pass! Men den är bra;)!
Dagens sämsta:Jag har faktiskt LITE lust att gå ut men det funkar inte alls..
Dagens bild: He he..hur hamnade jag LIKSOM I baren istället för framför? :;)

Klicka för förstoring..om du törs;)!


Dricker ni glögg ikväll lr vad har ni för er?
Kram♥
17 kommentarer
Rickard

Du är en av de snyggaste tjejerna jag sett utan att du vet om det..fattar du eller?

Lotta

Fattar man väl, för att öka försäljningen till alla trånande boys i lokalen ju. Vem kan motstå en sötnos som dig.

Petra

Japp, jag har också druckit glögg ikväll - min hemgjorda som är bäst =)

Karin

nope chailatte:)

Marika

Ingen glögg ikväll, men Cola får funka !

Ska bara ta det lugnt och kolla på tv. =)

Johanna

Ingen glögg än. Men jag blir sugen :)

Ikväll blev det cola.

Katja

Thanks honey :)

Jag dricker cola o äter choklad :)

Babbidesign - [Design & Foto]

Hej! Om intresse finns för ny bloggdesign till din blogg, kika in hos mig, en ny lite annorlunda design ligger uppe, även personliga bloggar finns, välkommen och ha en fortsatt trevlig kväll!

Cajsa

hejsan! länge sen sist!

allt bra?

xx Cajsa

hannahsthlm

Rickard: Ha ha..det tror jag nog ändå inte..men tack yack tack.. ändå:P



Lotta: Nu när du påpekar det på detta sätt så kanske jag borde krävt gratis champagne i baren resten av livet? Vem vill stå i en bar..gratis..liksom? ;)Hoppas du har en fin helg sötis!:)



Petra: åhh..hemmgjord..vad coosey det lät:)



Karin: Imorgon ska jag dricka chaitea heeela dagen tror jag!:)



malin

å, gott med glögg

Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

åh mums glögg!!men har itne druckit nån i år än.

Trixie

men man får ju inte dricka glögg redan! :O

Mikaela

Fin blogg du har!

Anonym

nix, inte glögg ikväll (;, fin blogg! :D

förresten bli medlem på http://www.gratismode.se/?c=8557 , man får gratis presentkort på H&M, Kicks, MQ, Guldfynd, IKEA, Gina Tricot, Vero Moda.

:)

Linda

Jisses vad du är ute o partajar för jämnan;)roligt!ja berätta nu hur hamnade du där?



Nina

haha, kul bild! klart man ska vara med bakom baren också :)