Tävling!Pink Is The Link! Sista Chansen!


Du är med och slåss om:
1:a Pris:Underbart Pink Is The Link-Kit från Essie.
Innehåller lacket "Pink Is The LInk", minisize av Sensitivity Base Coat samt Essie Mini Pink Crystal File.
Värde 179 kr på Blush.
2:a Pris:Rosa Bandet Lack i nyansen Riga från Mavala. 39 kr på Accessora.

Båda Vinsterna Stödjer Den Viktiga Bröstcancer Forskningen!

Soo..
Nu slänger jag in det  sista tävlingsinlägget för Pink Is The Link-tävlingen !

Kanske någon som fortfarande vill vara med eller någon som inte hunnit tävla!?
Sista chansen nu!

För att tävla så lämnar du en kommentar här under detta inlägg.
EN kommentar per person och tävlings-inlägg är vad som gäller!
Alla kan deltaga,med eller utan blogg.
Glöm inte namn,mejl eller bloggadress!
Tävlingen avslutas IKVÄLL Söndag 2/11 kl 23.59.
Vinnaren LOTTAS fram och presenteras TIsdag.

Lycka till nu allihopa!
Jag håller såklart tummarna för er alla;)!♥
98 kommentarer
delinda

hoppas du haft en mysig helg gumman =) kramar

Isabell

Jag är med och tävlar! :D

Marica Rödebäck

Ja, det är riktigt kul. Hoppas bara jag klarar av att baka dom.

Lojs

Jag är med idag också! :)



Trevlig söndagkväll!

Emma

Såklart man måste vara med ;D

Josse

åh, hoppas jag vinner! hoppas går ju alltid. Wie!



Hoppas du har haft en superbra helg och angående Ikea så ja, där hittar man alltid saker. Hade jag bott själv hade jag gått där jämt. haha det blir dock snart, hoppas jag!

Emma

Såklart man måste vara med ;D

Robin ^^

Jag är med :D

marita

är med.

jenni

Jag är med!!

Sara

Jag är med

Marte

Så bra du sender til Norge også! Håper jeg vinner:D

Fredrika

tack, ja bilden är rätt härlig.

Vad gör du då?

Ska snart ta mig en promenad:)



Kram!

Janna

jaha! haha , det kan jag tänka mig! ;p

jag är med och tävlar!

V

vilken härlig tävling! :)vill vinna

Himeko

Gillar dina tävlingar, jag är med.

Jennifer på Fashioncut

Jag är självklart med :)

Sv: ja då tisdagen var trevlig med spa och solarium :)

Hang

jag vill vinna! :D

Marika

Jag är med =)

AmandaM

jag är med :)

Jacqueline

SV: jo min söndag har varit bra :D din då?



btw. jag ärmeed ;D

sara

jag är givetvis med!

Sandra

Sandra

Jag e med :)

SveaJ

- hihi ja :)

SveaJ

Jag är med dessutom! :D

Jennie

jättefint nagellack :) lätt att man vill ha de

Eva-Marie

Ojoj, det blir att hålla reda på för dig med den här tävlingen!=) Men skojig är den=)

Olivia

Jag är meed!! :D

Mikaela

Ja, det är så gulliga! Barn och deras rit teknik.. ;)

Carola L

Jag är med! Hoppas att din helg varit okej trots hosta!

Pernilla

Hej gumman!

DU har en utmaning att hämta på min blogg:

http://pernillamariaa.blogg.se/2008/november/utkast-jag-har-1.html#comment

Fridas favoriter

Jag är med och tävlar! Hoppas du har en mysig söndagskväll.. :)

Josiee

Sötaste jag e e redan med och tävlar va?;)

mikaelam

sv; Tack :D

mikaelam

sv; Tack :D

bella.l

är med,alltid..

Lovisa

tjoho, hoppas jag vinner!

Susanne

Jag testar min tur idag igen....!!!

frida

Ja,det är ju trots allt en ny dag,men det är snart dags att säga godnatt igen :)

Cissi

Är gärna med i tävlingen :)



Om uggsen: Kan du använda dina Friistofflor utomhus?

Jonna

Självklart vill jag också vara med i denna fantastiska tävling!



Kramis!

sandra

sv; thanks, det behövs!

janne

är med.

JESSICA

jag är gärna med =)

Amanda

sv: hihi :D tack.

jag är med (:

♥ SimplyMalin

Jag är med igen :D ..håller tummarna ! :D

lovisa nvs

jag är med!:D

Frida

Vill vill vill :)

nadja

jag är med och tävlar

J.

Jag är väldigt gärna med och tävlar, älskar nagellack!

yasmine

thanx... kram nu ska jg vila jvla ryggskott

Linda

söt blogg :D

Jenny

tack så mycket!

Matilda

Jag gör ett försök!!

lina

sv. tack

Sofie

Nä, d e trevligare med värme :D Ha det bäst! kram kram

French Kisses

kvällen var hur kul som helst! :) haft en fin helg? puss

Maja

tack :D

Hur är det med dej då??

NAVAS

KOLLA IN MINA HALLOWEEN BILDER =D VILKEN UTKLÄDNAD VAR SNYGGAST? ;D

Sandra

Haha, jag älskar det där lilla citat däruppe i din header, helt klockrent! :) "Den som sa att pengar inte kan köpa lycka visste inte vart man skulle shoppa"

fia

jag är med och hoppas .

eveline

jag är med!

Käthes blogg mode & skönhet hos Amelia

Här kommer kommentaren!

Natta

sv: va kul att du gilla dem :)

allt bra med dig idag?

julia.

oh. jag vill jättegärna vara med och tävla! mailadressen fyllde jag i ovan, så den har du.



hur har du det annars då?

Nanna

Jag är med!

SHOEBOX

Jag är med igen :)

S

svar: haha jaa, dt va faktiskt inge vidare o ramla .. :p

Fru Evelina

jag är såklart med!



ps, du har väl inte missat tävlingen i min blogg =)?



kram!

evelynne

eller hur !! :D

handlar du där?

vad har hänt hos dej idag dåe?

BK-bloggen - ger igen på alla sura bloggkommentarer där ute

Jag vinner aldrig något men man kan väl alltid vara med ändå!

Carolina

JAG ÄR MED OCH VIIIILLL VINNA :)

Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

kramkram på dig sötnosen!

sandra

Ha en bra kväll!

Wysteriia

Svar: ingen aning..ska nog ta och fråga dem. har du Tailsweep?

linda

JAG ÄR SJÄLVKLART MED!

Emma

Du har alltid så mkt orliga tävlingar:)

zara

TACK! Kul att du gillar dem..

Jag är med å tävlar oxå :)

linda

åh ja vill va med å tävla!

Cecilia K

Ja ännu har jag inte gett upp! Jag är fortfarande med!

Nettan

Ohh vad dina tävlingar är populär, klart jag vill vara med!!



Kram Nettan i Hälsingland.

giulia

i wish me luck till tisdag:P då heheh

angelica

bra med stöd till bröstcancer forskningen :) i'm in ;)

Carina Persson

Har aldrig tur i tävlingar, men man vet ju aldrig:)

Man ska aldrig tappa hoppet.



Fin blogg du har också. Första gången jag är inne.



Kram från Carina

Solina

ja verkligen:D

ardiana

tackar :)

fin blogg, jag är med i tävlingen:P hoppas jag vinner för det är en fin vinst :)jag håller tummarna för mig själv :P

Tiara

Älskar rosa, rosa är färgen.



Kram på dig!

Nina

svar: hihi ja det har du rätt i, det finns alldeles för mycket fint där :D



kram!

stina

haha snyggt,den som hade den på bilden e 22:P

Cassandra

jag är med och tävlar! :)

Fredrik *Frisören

Hoppas du haft en nice kväll!

FEBB

JAG ÄR MED! :)

Li

Jag är med!



Kram

CherryCheek

still in! :)

Linda

Ja, man vill ju faktiskt vinna=)

Angelica Norman

jag är med=)

REBECCA.S

Jag vill vinna! :)