Tävling! Vinn Skincare från Apoliva!

 
Du är med och tävlar om Apoliva nattcreme Värde 65 kr och Apoliva dagcreme Värde 59 kr .
Apoliva's produkter är noga utvalda och säljs endast på Apoteket.


Jag fick ju hem en hel drös med finfina hudvårds produkter från Apoliva med bud för någon vecka sedan.
Jag beslutade ju att lotta ut en dagcreme och en nattcreme till er läsare ur serien för att jag tycker så mycket om er!

Vill tipsa er som inte redan är med att gärna deltaga!
Tävlingen pågår tom kl 23.59 den 16 /11.
Avslutas alltså ikväll Söndag så passa på att vara med bums!

För att tävla så lämnar du en kommentar om VAD DU VILL LÄSA MER OM I BLOGGEN,VAD DU TYCKER OM BLOGGEN osv!
Glöm inte namn,mejl eller bloggadress om du tävlar.
ALLA kan vara med, bloggägare som  blogglös.
Skriv även om du önskar vinna dagcreme eller nattcreme vid vinst!
Jag kommer lotta ut en Apoliva Dagcreme för normal/torr hy och en Apolva Nattcreme bland er som deltar.

Lycka till!♥

Ni som svarat redan/tävlar vill bla:

♥ Ha mer skönhetstips och tips på mina favoriter inom smink & hårvård!
(Det är bra att ni skriver det för när jag lägger ner mycket tid på skönhetsinlägg så är det ibland få som kommenterar. Gillar ni något inlägg så kommentera gärna, det tycker jag är en bra "fingervisning" om ett ämne är kul att läsa om eller inte)
♥Mer personliga foton på mig,mina grabbar och inredning.
Absolut! Ska bli mer på den fronten,så mycket jag hinner!
♥ Bloggens design,då främst att ni vill ha lite mer vintertema samt att det är waising på kommentarsidan just nu.
(Jag får se hur jag kommer göra med designen. Kommentarsfältet är felvänt för jag lade in en annonskod och nu kan jag inte ändra tillbaka..men ha tålamod..det kommer inte se ut sådär för alltid!)
20 kommentarer
Cajsa

hahaha ja eller hur!? ^^ pernilla är heeelt underbar! :P vad skulle jag göra utan henne? ^^

men det låter bra det! :D Ska du göra idag då?

xx Cajsa

Helena

Godmorgon! Anmäler mig en gång till för säkerhets skull, för det där är verkligen något jag skulle vilja vinna. Jag blev glad att du tittade in på min blogg fast jag hade varit borta så länge och att du inte hde glömt bort mig, och det tycker jag säger allt om din blogg och dig som person. Du skriver om sånt man vill läsa, varierande och du verkar vara en jättetrevlig person. Önskar dig en jättebra söndag!

fia

god dag!

jag vill se mer av hudvårdstips , hår vård , och inredning skulle va kul, men som sagt är himmla nöjd med din blogg som den är , tappa inte din person i bloggen bara den är ju den som lyfter hela bloggen . om jag vinner så dagcreme.

önskar dig en jätte trevlig söndag .

Linda

hehe oki,ngn var snabb med kameran o du verkade vara med på det helaSfasiken alltid roligt sådant dära!

Nu blir det ris & kycklinggryta här snart!Försöker lista ut vad jag vill ha i julklapp;)

Giulia

Lite mer rese tips om länder du skulle vilja åka till eller om din dröm resa eller om hur du förberedder dig inför resor med sprutor eller med pengar jag vet inte =)



omjag vann skulle jag vilja ha dagscremen :p hade nog glömt och sägga det =)

Emma

Jag gillar din blogg som den är. Jag tycker om dina 'hiss och diss'-inlägg speciellt :D



Om jag vann skulle jag vilja ha nattcremen!

tess

Vaa? :D Shit vad avundsjuk jag blir då!! Synd att du inte kan gå. Den verkar vara rätt bra iallafall tycker jag! :)

Kram

marita

jag vill vara med. tycker också att det kan vara kul att fråga om skönhetsprodukter,tips av dig eller andra läsare.budget och uppåt så alla har nytta av det.kram

Sara

Jag är med!!

Nettan

Jag tassar in och vill gärna vara med ...öhum vad som fattas i din blogg shit, Jag tycker den har allt..ja oki då kanske nån tävling som har med barn att göra!! Jag har cirklat runt bland många bloggar oftast är vinsterna till små barn..aldrig till barn i 9 årsåldern.

Cream som kräm....hoppas på lite tur (hihihi).



Kram Nettan i Hälsingland.

Sara

Jag är med, din blogg är redan superproffsig, men lite mer personliga tips från dig, hur du sminkar dig och så. Sen är desginen kanske lite för tjejig, du gillar ju rosa men så mycket vitt med rosa är för mycket, kanske en lite "renare" design.

nadja

jag är med och tävlar håller tummarna

Härligheter enligt Erika

Jag vill ha mer skönhetstips!!!

Håller tummarna -stenhårt!!!

Marika

Jag skulle vilja se mer av dig och din omgivning i bilder på din blogg. Skulle vara riktigt kul att veta mer om just dig !

Jag tycker om allt i din blogg, det finns inga undantag för att det inte skullöe vara hur bra som helst !

Är även med och tävlar =)

Elsa

Jag skulle vilja se ännu mer av inredning och stil, det är ju MITT största intresse, och jag ägnar såå mycket tid till att surfa runt och läsa om sådant, det finns ju en hel uppsjö av bloggar/reportage etc =)

Sen så skulle jag om jag vann vilja ha nattkrämen då jag har testat den förr, och verkligen tyckte om den. Dessutom så är min nuvarande nattkräm i det närmaste slut, är väl kanske 4-5 "kvällar" kvar den den :P



Tack iaf för att din blogg är så bra! Jag älskar den, och är en av dina trogna läsare, detta är dock första gången jag kommenterar, hihi!



Vill iaf skicka ett roligt tips som jag hittade på en inredningsblogg tidigare i veckan, man ska ju dela med sig av det goda som det heter :)



http://www.inredningsskolan.se/simulator/



Kika in för tips och inspiration, och jag tycker det var en såå kul idé, man kan verkligen testa sig fram och se vilken skillnad olika typer av färgsättningar kan göra.



Ha en fin söndagskväll iaf :)

louise

jag tykr att din blogg är fin som den är ! :)

bella.l

jag vill vinna dagcremen.tycker också som de andra skönhetstips är alltid kul.

Mariah N

läsa om sminktips.vill vinna nattcreme.

Emma

Jag vill läsa om skönhet, hemmakurer

CherryCheek

Jag vill höra om testade produkter, såsom smink och hårsprayer, parfymer och inpackningar. :)