Tävling! Vinn False Lash Effect från Max Factor!

 
Max Factors nyhet, False Lash Effect. Värde 175 kr.

Såå!
Nu kan ni som vill maximera era chanser eller ännu inte deltar i min Max Factor-tävling ta chansen!
Du kan här på min blogg vinna Max Factor's senaste stjärnskott, False Lash Effect.
Mascaran ger majestätisk längd, lösögonfrans-effekt, och lanseras först feruari 2009.
Smyglansering i utvlada butiker kommer ske i December 2008.

DU KAN NU FÅ CHANSEN ATT TESTA DEN INNAN ALLA ANDRA!

För att vara med så lämnar du en kommentar här under detta inlägg.
Det går bra att lämna EN kommentar per peson och tävlingsinlägg.
Skriv gärna något i stil med" Jag tävlar", " Jag vill vinna" etc.
Tävlingen kommer publiceras flera  gånger innan avslut.
Tävlingen avslutas på Tisdag den 18/11 kl 23.59

ALLA kan deltaga,med lr utan blogg!
Har du en blogg får du gärna tipsa om tävlingen men  det är inget krav
GLÖM EJ  lämna ditt namn,mejl eller bloggadress om du är med och tävlar!

Lycka till!♥
70 kommentarer
Ida Björck

jag är med :]

finaste

jag e med =)

Emma

I'm in!

jenni

Jag är med i tävlingen!

emelie

Å hanna, kan du hjälpa mig?

Vilken header tycker du jag ska ha?

Kraam<3

sarah

Vill du förändra livet för någon i nöd i jul?

Ta en titt på detta inlägget;



http://obeskrivligpassion.blogg.se/2008/november/julklappar-fran-hjartat.html

Emma

SV: Ja av mamma mia får man ett lyckorus! UNDERBARA film säger jag bara.



Jag är gärna med och tävlar:)

nadja

jag är med och tävlar :)

nadja

jag är med och tävlar :)

Emma

Jag vill vinna

Linda

Hoppas tvätten gick bra..:) Ja är med o tävlar igen..:)

Daniel

Jag e ju alltid med!

Även fastän jag aldrig vet nåt om priserna.

Men säkert e det nåt smörjigt och fint.

Lojs

Jag är med! :)

Rebecka

Jag är med igen :)

Frida

Åh, jag vill gärna vara med!!

Ninni

Klar jag vill vara med! :-)

Linda

jihaa en ny ögonskugga hade inte skadat så räkna med mig=)

Amanda

Jag vill vara med! ^^

Cassandra

Klart jag vill vara med! :)

fia

Jag är med och tävlar.

Mariah N

Jag vill vara med och tävla!.

Amanda

jag är gärna med i tävligen (=

sandra

Jag vill väldigt gärna vara med och tävla !!! I need this för mina korta fransar.

AmandaM

jag är med :)

Madeleine

Jag är gärna med :)

julia.

åh! jag vill jättegärna vinna tävligen!

Anna

Jag med :)Jag vill ju vinna nån gång så ja hakar på:P

Marika

Är med och tävlar =)

Pernilla

Jag är med=)

Moa

jag vill :D

marita

jag är alltid med.

Nanna

Jag är med!

Lotta

Då ökar vi på chansen lite, är alltså med igen.

annika

Är med! men heter den inte FALSE lash effect...?

fanny

jag är med

Sara

Jag är med!!

Såå grymt att va först med den :D

bella.l

vill vinna..

Martina

Jag vill tävla!

Michaela

Jag är med!

Anita

Jag vill vara med och tävla!

Anna-Lena

Jag vill vara med.

Li

Jag är med och tävlar!



Kram

Sara

tjohej, jag är med!

Rebeccah

jag är med! :)

Flicka

Jag är med och jag länkar:)

Giulia

vore fint med en ny mascara:D

Sandra

Jag vill vinna =)

Ulrika

jag är gärna med och tävlar

Sofia

- jag vill vara med och tävla :D

MiaH

Åh jag vill vinna... så gärna!

Nettan

Jag har inte glömt bort din tävling. Vem vill missa?? Inte jag iallafall.



Kram Nettan i Hälsingland.

LIFE BY Marielle

Jag är verkligen med, har ingen mascara :)

Susanne

Jag vill vinna....en ny mascara!!!!

Emmeline

Jag vill vinna.

HP

Tycker du är en beundransvärd mamma, alltid fräsch, lever för/med dina barn och verka riktigt LEVA trots att jag vet vilket slit det kan vara som mamma för att pussla ihop allt, all heder till dig!

♥ SimplyMalin

Jag är med och tävlar. :)

Jennie

Jag är med och tävlar :) kram!

Pernilla

Självklart tävlar jag!

Fru Wile´n

Jag vill åxå vara med:)

Mizz D

Im in ! Varför inte lixom.. vem vill inte vara vacker och glamourös.. sitter här höggravid och tiden tickar.. ser ut som.. ja inte vet jag.. men, den dagen bebis är född är det dags att bli supermalin igen ;0)

Therese

Jag är med:-)

Eva-Marie

Hej! Är självklart med=)

CherryCheek

Jag vill vara med!

Sara

Jag är med!

Tiara

Chansar väl då och är med.



Kram!

Frida

jag vill vinna :)

Mari

Hade passat bra, min mascara är snart slut! Jag är med! :)

REBECCA.S

Åh, jag vill verkligen vinna!

Maria J

jag vill och ska vinna !!!

maria[email protected]

Susanne

Jag vill vinna!!! :)