Strawberry Ice?


No 1:Petit Ice Ring Blueberry 345 kr No 2:Creamy Macaron Necklace Strawberry


No 3:.Ice Hairband Strawberry 425 kr No 4:Ice Necklace Strawberry 995 kr

Bedårande är faktiskt den rätta benämningen på dessa supersöta smycken.
De kommer från det Japanska märket Q-Pot som just anlänt till KyssJohanna.
Q-Pot är kända för sina fina och verklighetstrogna smycken i form av glass och bakelser!

Själv är jag förtjust i alla smycken ovan som jag plockt ut ur kollektionen..men måste jag välja så tar jag nog ändå Ice Necklace Strawberry ! (No 4)

Cute or What?♥

Vilket Q-Pot-smycke väljer DU?
34 kommentarer
Nettan

Nr;4 men passar inte min plånbok...tyvärr!!

Evelina

Ser smaskiga ut :D

Maja

Jätte fina smycken!!!

Cicci

2:an var ju helt underbar. ;)

Emma

No2 var min favorit!

Anna

Vilka sööta accesoarer! Love it verkligen!



Kram Anna!

Frida

Åh så söta! Får alltid sådan inspiration när jag kikar in här, du är så duktig, raring!!!!

Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

åh så fina! speciellt den andra =)

Jossi

Sv; Hihi, ja det är verkligen härligt! :)

Nina

åh vad fina!!! <3





kram/nina

Marias Kakburk

Med ett stort intresse för att baka väljer jag utan tvekan nummer 2 :)Jätte fint!

J0Z [JOZEFINNILSSON]

SVAR: mjo, de är nog tredje gången jag har bleve utmanad och gjort den :O haha, börjar bli rätt tråkigt nu.. ska inte anta utmaningen om ja blir utmanad en gång till!!!

thisplace

no. 4 var jättefint!

mia

gud va fina tyckte åxå 4an var finast

Isa♥

sv: Tack du!=)

Söta smycken! Och fin blogg du har!

Kram på dig!

julie

Jadu, ögat är mycket bättre nu. Lite vin kurerar det mesta ;) Händer något roligt ikväll då? :)

Robin ^^

men hjälp vad söta! :O :D jag hade nog valt antingen nr 2 eller 4.

När får vi reda på vem som har vunnit tävlingen med sminket? :)



Ha en trevlig kväll!

// Rebecca =)



kolla in min nya tävling i bloggen! :)

Karin

4:an HELT klart!

Nina

Väljer alla =)



Ha en mysig kväll. Kram.

JOANNA

omg va söta:D nr 1 tror jag;)

Fridas favoriter

Åh, vad söta! Är det säkert att man inte kan äta upp dem, så verklighetstrogna :) Nr också nr 4 var finast, bra val! :)

Marika

Skulle nog välja nr 1. =)



Ha en fortsatt bra helg !

Robin ^^

Kolla in min hårprodukts tävling i bloggen :)

Hanne

Jeg hadde nok valgt nummer 2:)

chuu/BELSAM

Lite mobbat att den japanska trenden med candy jewelry kommer NU till sverige efter god knows how long det har funnits i japan!:/ för alla som är villiga att haka på trenden rekomenderar jag: 1147.html" rel="nofollow">http://www.strapya-world.com/categories/121147.html



biscuitofjoy.blogg.se

e

GU VA FINA :D

guzmania

Tack sötnos!

Vad ska jag säga vid den här tiden, godmorgon kanske?Åh, hade vela äta upp smyckena nu :)

hanna

Vad söta smycken!

Jonna

Jag vet inte om jag hade klarat av att gå runt med sådana smycken, gottegris som man är! =) Men ringen var riktigt läcker!



Kramis!

CherryCheek

Nummer 2 tycker jag var sötast! :)

Philip

Skulle bara snyggt på tjejer, absolut :)

Karolina

Nej vad söta smycken ^^ Är dom dyra?

Kristina

Oh my god! Jag vill ha allt!