Sista Chansen! Vinn Rose Among Thorns från China Glaze!


Vinsterna kommer från eleven

Eftersom denna Rose Among Thorns-tävling från China Glaze ska avslutas redan ikväll,Torsdag, kl 23.59, och jag nu måste springa ut på stan i åtskilliga timmar så slänger jag in dagens tävlingsinlägg så att alla som vill vara med även idag hinner med det!

OBS!
Tycker ABSOLUT att ni  ÄVEN ska kika på min tävling till förmån för Barncancerfonden i inlägget under, det vore verkligen bra om så många som möjligt ville vara med då det är en VIKTIG tävling!
Så är det ju faktiskt fina vinster också!♥
Sammanlagt värde 450 kr!

Denna tävling rör ju dock Rose Among Thorns från China Glaze och Bath Tablet från Aquolina!
För att vara med och tävla så skriver du bara en kommentar här.
EN kommentar per person & tävlingsinlägg är vad som gäller.
Alla kan vara med, bloggägare eller blogglös.
Glöm inte namn,mejl eller bloggasdress.
Tävlingen avslutas ikväll ,Torsdag; kl 23.59.

Lycka till!
62 kommentarer
Angel Pearls

Hej Hannah! Har jag "äntligen" vunnit hos dej -underbart!! Ska kika på din "viktiga" tävling också -den vill jag absolut vara med i!! Det händer som vanligt så mycket här hos dej..mailar min adrass...Kram // Eva

Pernilla

Jag är med=D

Emma

Jag är med^^

marita

vill vara med.

MiaH

Hoppas på turen!

fia

jag är med här och tävlar .

Sara

Jag e med! :D

Rebeccah

jag är med :D

Daniel

Nu ska jag vinna det här!

Carola L

Jag är med!

Himeko

Finfin färg. Jag är med. ^_^

Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

är med och tävlar!

Mikaela

Kul tävling. :)

Debbie

Åh, jag kan ju inte låta bli att vara med i dina underbara tävlingar!! Hihi :)

Sanna E

ja det var synd att jag missade dig!

du får komma nästa gång! :p

♥ SimplyMalin

Jag är med och tävlar :D

Anja

Klart jag är med!

hoppas hoppas

Anonym

Jag är gärna med!



Kram

Li

Oj mitt namn och URL försvann...

Emsan

Jag vill vara med!

Julia

Jag är med!



Vilken tävlingsblogg din har blivit :D

moa

klart jag är med :)

Lojs

Gissa vad?! Jag är med :)

Elsa

Jag är med:)

Nina

sv: Tack så mycket, kan nog behövas! :)

Jennie

Jag är med :)

Nettan

Jag är med...

Linnéa

Sv: Usch det är så jobbigt med stress..

CherryCheek

Jag är med! :)

Emma

Jag är med :D

AmandaM

jag är gärna med :)

Nina

Åh är i desperat behov av ett nytt lack =)



P&K

V

jag är meeed! :D

Ulrika

Jag vill vara med och tävla

LIFE BY Marielle

Im in!

Maria

Hej vännen !

Jag är gärna med..

Må så gott !

Kram

Amandad

jag är med (:

Emma

Jag är gärna med:)

Emilia

Jag är med igen och tävlar :)

Ellinor

Jag är fortfarande med :D

JESSICA

i'm in :)

Susanne

Jag testar om jag kanske kanske har turen med mej idag!!

Fru Evelina

i´m in, hoppas på lite tur =)



kram

anna

Snygg nagellacksfärg!

ronja

vilken härlig färg..

Elisabeth

Hej igen! Jag är med i tävlingen:)

Pernilla

Jag är med :)

Fröken Inredningsnörd

Jag vill fortfarande vinna!

Lene-Therese

jag vill vinna! :)

cecilia

jag är med i tävlingen :)

vilken fin blogg du har frässten!



kram

♥Blondiie♥

ökar vinstchansen om man lägger sig och gråter vid dina fötter=P

jag är fortfarande med och tävlar=)

Mahlin

Jag vill gräna vara med och tävla :)

Theresa

Klart man är med o tävlar.

Ann-Louise

jag är med :)

Liene

Jag är med:)

typiskt att jag gämt glömmer att skriva i varje tävlingsinlägg hos dig när nåt är på gång.



Ha en toppen kväll!

Camilliondollar Baby

Klart man är med och tävlar här också.

Erica

Jag är meeeeed :D:D:D:D

Lotta

Jag är med även denna gång.

Lotta

Jag är ned denna gång oxå.

Lotta

Jag gör ett nytt försök.

nadja

jag är med och tävlar håller tummarna

lovisa nvs

jag är med!:D