Shopping of Today and The Winners!

Gosh! Vilken stressig eftermiddag och kväll och än är den inte över. Med andra ord..den har just startat!
Packningen kvarstår och ca 5 tvättmaskiner...hohoho!
Sprang runt som en yr höna efter present  till resesällskapet  i city men det slutade med att jag kom hem med en hel del till mig själv ..också..så det kan gå!
 
Glitter /paljett Linne från Lindex , Sammets Leggings från Gina Tricot
Cardigan med guldknappar Gina Tricot och örhängen och hårspännen från samma place.

Något som föll er i smaken?
Jag är grymt nöjd med sammetsleggingsen iallafall,super mysiga!
Lindex toppen kommer även bli grym till Lackleggings då den går ner en bit över rumpan.



Och här är vinnarna:


Marita (utan blogg) vinner Dagcreme från Apoliva
Mariellem vinner nattcreme

MiaH (utan blogg) vinner Falsh Lash Effect från Max Factor.


Mejla mig så fort ni ser detta så kanske kanske jag hinner slänga dem på lådan imorgon innan jag emigrerar till Thailand!
 mail: [email protected]
Grattis!♥

29 kommentarer
Sessan is bride to be

Underbara servettringar, jag skulle sno några om jag såg såna.. .haha

marita

glad jag blev,kramar till alla och hoppas mejlet kom fram.du kan väl ha lite resfeber för mig också,hi hi..ha en skön semester.

Jennie

Paljettlinnet såg riktigt fint ut! Får nog ta en sväng förbi lindex och inhandla det till helgens festligheter:) hoppas du får en härlig semester! kram

Martina

Måste till lindex! det linnet måste bli mitt :) supersnygggt!

Amanda

Åh, va mysigt att åka till Thailand! Jag åker dig i vinter :)

Kramkram!

Amanda

Åh, va skönt att åka till Thailand! Jag åker dit i vinter :)

Kramkram!

Tanja

Åh, det var fint det linnet :D

delinda

riktigt snygga köp tjejen =) du kommer ha så kul på din resa!kramar i massor

Anonym

Tack så mycket... torsdagen har varit bra, inte långt från din ser jag. Stress & packning all day long...



Ha det gott! ;)

HannahSthlm

marita: mejla mig igen..ser inte ditt mejl ..än iallafall..tyvärr..

[email protected]

Kram!:)

Karin

SNYGG shopping!! kram

Robin ^^

Hej Hannah! :D

Vill du vinna lite härliga produkter från the body shop? Kolla in det här inlägget :D

http://bexiii.blogg.se/2008/november/ny-tavling.html

L8

Snyggt linne! Det måste jag faktiskt kika efter på stan imorrn.. ;)

livingroom

sammetsleggings hade varit nice att ha :-) låter skönt o snyggt

Clara

sammetsleggingsen var fina, vill ha något i velour eler sammet! och paljettlinnet, härligt!

Emma

sammetsleggingsen föll mig SANNERLIGEN i smaken! Stört fina!



Hoppas verkligen att du får en underbar resa:)

SARA

Åh jag vill också shoppa! Men får vänta till lönen kommer på tisdag.. Men då ska det köpas julklappar och nya kläder! :)

JOSEFINE

söta rosetter! godnatt, sov gott :)

Katja

Ja, de va supermysigt :)

MiaH

Hoppas mitt mail har nått dig! Jag blev så glad, tusen tack! Ha en skööön semester!

HannahSthlm

MiaH. Jodå..ditt mejl ser jag..postar imorgon! grattis igen!:)

Nina

Åh vad fina saker du har köpt!



Ha en fin dag. Kram.

L8

Ha en trevlig helg du med!

Dress Like a Princess

Ååh thailand :) jag är så avundsjuk på dig sötnos!

Linda/ Fröken SÖTSUR

Så mycket fint! De där sammetsleggingsen har jag också skaffat mig:)

Alexandra

Det var jättefina grejer alltihop :)

Hanne

Superfine kjøp:) Jeg skal nok ut og shoppe litt imorgen:)

Dilek Isabelle

Vilken tjusig paljett linne!!!!

Sara <3

Finfina saker du shoppade ! Kram S.