Pailette Covered Ankle Boots? Hiss eller Diss?


Pailette Covered Ankel Boots , Marc By Marc Jacobs. Ca 5 000 kr  på net-a-porter

Jag har ju faktiskt redan glömt hur less jag var på paljetter vid nyår och är ju ganska nöjd med mina nya paljettleggings!;)
Tänk vad fort man glömmer..la la la! Okey,jag minns,men jag förtränger det!
Men även om jag gillar paljetter (nu igen..) och rosetter så tror jag ändå inte jag skulle vilja ha Pailette Covered Ankle Boots från Marc By Marc Jacobs.

Klart om någon gav dem till mig så...kanske!

Vad säger du om Pailette Covered Ankle Boots?
Hiss eller Diss?
29 kommentarer
Regina

ok, konstig fråga. Men gillar du kicks eller MQ?

Karin

diss, för mycket liksom:)

caroline

tack ska du ha :D



vet inte riktigt vad jag tycker om skorna...men paljettleggings är snyggt :D

Siri

De är ju jättefräcka! Klar hiss.

Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

kan nog vara kul en säsong men sen tänker man " vad fan tänkte jag?"..haha

Marika

Det blir DISs för min del, inte så förstjust i paljettskor..

stina

skönt de..

ja kommer alltid ihåg..

helt sjuka saker man drömmer :P

Matilda

TACK :)

Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

hissar absolut, tuffa

Hanne

Skoene kan nok være fine på andre, men ikke helt min stil.

Nå har mascaraen kommet, takk takk:) Den ser superbra ut, ser virkelig frem til å prøve den! Håper du har en fin dag:) Klem!

Malin

Alltså, jag är ju så jädra tråkig och säger diss. Jag kan inte ha sådana där knasiga kläder. Knappt så jag kan ha högklackat utan att se dum ut. :D

matte

fin blogg

Sandra

Hiss! de var ovanliga men coola :)

Zäta

jag skulle köpa om dom om jag hade råd, skti coola!

pernilla

hehe ha en bra tisdag du med!

fashionholic

för min del blir det absolut hiss. har aldrig sett något liknande and I like it!

Sweetheart

Diss! Har verkligen svårt för paljetter...

Miss Agda

Coola på catwalk, snygga absolut. Men i min vardag... nja. Nä, jag skulle satsa på ett par utan paljetter.

Sassy

Jag säger hiss!

Glammiga, blanka och fina!



kram

Emma

Nja, jag måste nog dissa, för det priset iallafall! Men jag säger som du; om man fick dom kanske ;)

mia dh

Nope inget för mig:)

Sofia

Det blir totaldiss på dessa trots att jag älskar designern.

sari

näe.. helt klart en diss, inte något snygga alls! Love shoes, men inte dessa :P

Dress Like a Princess

Jag tycker att de va rätt coola faktiskt :)

S O L I N

Sjukt snygga! :)

My

sv; tack, och desamma.. trots att min inte började så bra men.

grymt snygg skor förresten!

Fru Evelina

haha coola tycker jag!

sandra

Tycker faktiskt dem är skitsnygga! (;

Anna

Sjukt snygga skor! :)