Ny Tävling! Vinn Rose Among Thorns from China Glaze!

 
Produkterna kommer från eleven

Vu kör en ny snabb tävling innan jag åker på semester! Kul  va!?
Passa på att vara med för denna China Glaze Tävling avslutas redan imorgon kväll Torsdag den 20/11.

Ni fick ju rösta bland China Glaze-lack och denna nyans ovan,Rose Among Thorn ,kom på god andra plats!
(Den andra Seduce Me är ju redan utlottad..den nyansen som kom etta)
Du kan även vinna en Bath Tablet med GreenTea från Aquolina .
Perfekt i höst&vinter-rusket om man vill ta ett mysigt och uppfriskade bad!

För att vara med så lämnar du bara en kommentar här under detta inlägg.
Skriv gärna ågot i stil med "Jag tävlar", "Jag är med" osv.
ALLA kan vara med, bloggägare eller blogglös.
Har du en blogg får du gärna tipsa men det är inget krav.
Glöm inte namn,mejl eller bloggadress.
Tävlingen kommer presenteras EN gång till innan avslut.
Tävlingen avslutas imorgon Torsdag kl 23.59

Lycka till!♥

Ska försöka presentera vinnarna av False Lash Effect och Apoliva imorgon! Promise!
78 kommentarer
Susanne

Först ut....det måste väl betyda tur...eller hur??

Sara

tjoho! jag är med!

Nettan

Jag vill oxå vara med...på ett hörn!!

Länk:

http://olelsi.blogg.se/2008/november/ny-tavling-vinn-rose-among-thorns-from-china.html



Kram Nettan i Hälsingland.

Ellinor

I'm in :)

› K a т т a

tack så jätte jätte mycket :)

Angelique

I'm in ;)

marita

jag är med.

AmandaM

kul kul !! jag vill vara med :D

AmandaM

kul kul !! jag vill vara med :D

bella.l

vill vinna..

Jennie

jag är med :)

Lojs

Jag är med nu också!



Du har så roliga tävlingar jämt! du kan typ... skriva upp mig en gång för varje tävlingsinlägg :P jag är med i allt ändå ^^

Amanda

Åh, va kul! I'm in ;D

Kramkram!

frida

jag är med :)

Hur är din dag? nu snöar det igen :(

SHOEBOX

Jag är med!

Man ska aldrig ge upp hoppet...:)

Hanne

Jeg er med:)

Mahlin

Jag vill vara med :)

Emma

Jag rä såklart med ;D

Sandra

Jag vill va med :)

Jennie

Jag är gärna med :)

Fröken Inredningsnörd

Yes Please, jag är med!

Emma

Som vanligt, jag är gärna med och tävlar!;D

Ann-Louise

Jag är med :)

Marika

Jag är med och tävlar ! =)

Erika

Jag är med här och tävlar =)

SANIBO

ofc I'm in!

finaste

jag e med =)

Sandra

Jag vill.... krypa ner i ett varmt bad och sen måla mina tånaglar läckert rosa. :-)



Kram

Anna

jag är med! :)

sandra

Jag är med !!!

Mikaela

Jag vill vara med och tävla om det inte är försent :)

Sari

Hej svejs! Jag är med o tävlar :)

SveaJ

Jag är med såklart! :D





Ja, men jag skriver en kommentar när jag fått paketet! :)

Hanna

Jag är med =D kram!

Himeko

Jag är med. ^_^

♥Blondiie♥

jag är jättgärna med och tävlar!!!!

va skoj med dina tvlingar, njut av din semster=)

Amina

Jeg vil gjerne være med! :)

Julia

jag är med :) skit fint nagellack ju!

Helena

Oh vad kul, är gärna med. Har du haft dragning på den förra tävlingen än? Hoppas att du har haft en bra dag!

Helena

Ok, spännande! Sov gott du också, kram!

Nanna

Jag vill vara med!

Nanna

Jag vill vara med!

Katja

Jag är med såklart :)

Katja

Jag är med såklart :)

jenny

jag är med :)

jenny

jag är med :)

jenny

jag är med :)

jenny

jag är med :)

jenny

jag är med :)

jenny

jag är med :)

Sara

Jag är med! :D

JOSEFINE

snyggt! jag är med!!

Sara

Jag är med! :D

Julia

Fin blogg du har! :D

Amanda

sv: haha, ja man får hoppas på det (:



jag är gärna med i tävlingen (:

sandra

Jag är med!

Anne B.

Jag är med.

MiaH

Jag vill gärna vinna, hoppas på turen!

Hanna

Jag är med :)

Lotta

Jag provar väl på lyckan en gång till.

Pernilla

Jag är med=D

Evelina

Absolut att jag vill vara med :D

SARA

Tack, jag sov som en prinsessa! :) Ha en bra dag :)

Emelie

Hej!

Jag är med och tävlar om detta underbara nagellack:D

jenny

Jag är med sååklart =)



[email protected]

Martina

Jag vill tävla!

Michaela

Jag är med :-)

Anita

Jag vill såklart tävla!

fia

Jag är med och tävlar, kul med tävlingar.

Att ha det gott

Jag är gärna med

frieda

Ååh jag är med!!

Frida

Jag är med! :-)

Ulrica

Jag är självklart med.

Fia

JAG ÄR MED OCH VILL VINNAAA!

Linda

åh snabbtävling det gillas,ngn gång måååååste jag bara vinnaaaaaa!jag är med järnet!!!

Carola L

Jag är med!

Åsa.S

Jag är med!!

Kajsa

Jag vill vara med, jag vill vara med, jag vill vara med!! :D:D:D:D:D:D