Mats Sundin för Brothers!


 


I vinter får Brothers familjen en ny bror, nämligen hockeylegenden Mats Sundin.
Han har vunnit OS-guld, VM-guld och SM-guld.
Förra året blev han Torontos bästa målskytt och poänggörare. Någonsin.
Men för Mats Sundin finns ingen motsättning i att vara både hockeystjärna och stilikon, en förmåga han nu får visa prov på som modell för Brothers.

Arvordet för kampanjen donerar Mats Sundin och Brothers till Goal and Dreams, en fond som stöttar ungdomshockeyn.

Kollektionen är maskulin,dressad, har klassiska snitt och dova färger.
Influenser är hämtade från både Brittiskt Collegemode och Amerikanskt Preppy.

Kanske något att spana in till din darling,din bror eller pappa inför julen?
Vad tycker du om Mats Sundin som modell för Brothers?
12 kommentarer
Daniel

han får mej kåt iaf!

Helena

Kul, jag har alltid gillat Mats. Tycker han verkar så mysig och trevlig! Hoppas att du också har en skön kväll!

Jessica

Det var lite oväntat, men han passar väl till målgruppen. Tack för din snälla kommentar:)

Katja

jag tycker han inte riktigt funkar, men jag tillhör ju inte målgruppen heller.

Noblessen var supergod ;)

Emma

Jag tycker det är extremt bra att göra det för en god sak, som exempelvis ungdomsidrott! Sen är det alltid kul med modeller som 'vanliga döda' känner igen!

Anonym

på vilket sätt tyckte du den var obehaglig? jag tyckte den var gripande och man kunde verkligen sätta sig in i de hon skrev om. jätte bra bok enligt mig! :)

ella och elli

nej det är ju helt olika från person till person:) min polare trivs super bra med MK produkter och det funkar inte alls på min hud :)

Anne

Oh ! Hamnade bredvid honom på en bar en gång, och han var SÅÅÅ snygg. Altså snyggare i verkligheten.En av mina svenska favoriter.

Han har en speciell utstrålning. Sätter en tusing på att han är skorpion eller fisk !

Anonym

Jag gillar Mats, hiss hiss säger jag. Kram kram.

mia dh

Jag gillar Mats så hiss hiss säger jag, kram kram.

Anonym

Hahaha, vari hittar man en motsättning i yrkesutövande och modellande??? Tack, din text = dagens skratt.

HannahSthlm

anonym:Vad bra då att texten kunde glädja upp dig lite då..det bjuder jag gärna på!:)Modellande och yrkesutövande finns det väl inga motsättnigar mellan.Modell är ju faltiskt också ett yrke och ett ganska krävande sådant. Däremot så finns det ju inte alls lika många hockeystjärnor som är stilikoner som bland fotbollsstars..det är väl lite det texten syftade på då'rå..hänger du med mig nu?:)