I min rosa lilla värld...



Hmmm...
Jag har ju min systemkamera här bredvid mig i väskan,min Canon EOS,tänkte lämna in den i eftermiddag.
Äntilgen skulle det bli av!
Fick bara en känsla nu att jag kanske borde läsa lite i instuktionsboken innan jag stapplade in där på fotoäffären...och ..vilken bra intuition jag har!
Jag hade kommit åt en knapp. Oopsss..Ha ha.. den stod på MF istället för AF....hmm.
Är jag en dum brunett eller är jag bara dum?
Whii..jag skiter i hur dum jag är för jag kan ta bilder igen!
Man lär sig något nytt varje dag,right?

Nu ska jag snart ut och jaga concealer,tänk vad mycket tid jag sparar nu när jag slipper gå till fotoaffären!
Vad gör ni i eftermiddag?


Ps. Jag har visst fått ett bud hem. De ringde och ville ha min portkod..åhh..vill ju vet vad det är nu !;)

Kram!♥
22 kommentarer
Helena

Hahaha, det där har jag lyckats med också, jag kunde inte för mitt liv begripa hur alla kort kunde bli så himla suddiga :) Har också en Canon EOS.



Ha en bra dag!!

Rebecca & Emelie

Vad skulle du vilja se för bilder i en fotoblogg och vad skulle du vilja att modellerna på bilderna är utklädda till?



Har du några tips?

Kramar OVERALLT

delinda

hej gumman!hoppas allt bra! vad händer på lördag =) kraaam

HannahSthlm

Helena: he he..vad skönt att höra att jag inte är ensam! Ha ha..ha en fin eftermiddag nu!



Rebecca & Emelie: kikar in ikväll!:)



Delinda: Raring..jag har mejlat dig! Kraaam

Sara

fina bilder =)

Christine

Åh, vilken tur då att det inte var fel på den. :-) Och ibland är vi alla lite "blåsta", haha!



Hoppas du får en trevlig kväll!

Fru Evelina

haha sötnos =)

spännande, vad var det för bud!?



kram

belinda

gaaaah jag vill med ha en systemkamera :O

Käthes mode & skönhet hos Amelia

Haha, du är snarare en rolig brunett. :)

Petra

Åh, alltid lika spännande med BUD!!!

malin

haha tur att du råkade komma åt knappen,

ha en bra kväll :)

Julia

HAHA o du har gått jätte länge och den har inte "funkat"? xD vad kul :D



Kika gärna in på min blogg och fråga/rösta!

andrea

sv: ja det är dom verkligen:)

mia dh

Men vad bra söting där och ja det ska bli så kul att ses igen på lördag:))))

AmandaM

jag är meeed :)

Petra Bloggar

åååh vad har du fått hem också nyfiken

Fridas favoriter

Haha, man känner sig lite dum när sånt händer, men bättre det än att den skulle vara trasig! Man vill ju klara sig utan tråkiga bruksanvisningar men ibland kan dom allt vara bra att ha! :)

Sassy

Du är så söt i din lilla rosa värld!



Och vilken tur du hade med kameran!



kram

Lene-Therese

vilka söta bilder på dig! :)

Angelique

Så lite så :D

Johanna

Fin blogg!! jag älskar åxå rosa =)

Wysteriia

woho! Härligt att den funkar igen ;D