Glossy Leggings? Hiss eller Diss?


Super Glossy Spandex Leggings. Ca 210 kr på TopShop

Jag som faktiskt trodde att år 2007 var "de speciella leggingsens år".
Jag investerade i guld och flera par lack och tänkte att dessa kommer dröja år innan jag kan använda igen.
Ack vad fel man kan ha! 2008 slår ju 2007 med hästlängder.
I år går verkligen alla (nästan)omkring med spets, leopard,zebra,paljetter eller lack på benen!
Glitterleggings är på intåg...

Vad säger du om  Super Glossy Spandex Leggings?
Hiss eller Diss?
27 kommentarer
♥ Mamma Jessica [19 år och en dotter på 5 år]

Diss för min del :) Kan dock vara snyggt på andra :)

Jessica

Det funkar. Kul att variera sig lite. Hoppas du får en superbra fredag!

Angelicas Closet

Jag har inte ett par leggings och kommer inte att köpa ett par heller ;P



Kram

fia

det är fint på dom som vill ha det , men för egen del så vill jag inte ha de jag är nog tråkig så , men tycker det är snyggt på andra.

Veronica

Haha, det trodde jag med när jag köpte min lackleggings från American Apparel, men ack så fel jag hade! Man får nästan börja sätta det i system tycker jag! Allt som kom litegrann förra året kommer i massvis nu! Ta tex skoletter med peeptoe som bl.a Chanel kom med i våras, som har slagit litegrann, vissa har hängt på, men på visningarna i vår bland kedjorna som exempelvis Bik Bok var det BANG! Jag lovar, massor av skoletter med peeptoe i vår! Då önskar man helt plötsligt att man köpte ett par förra året...för då tänker man att ett år till lär de ju inte hålla....haha...ja det är skojigt! :)



Jodå! Alltid kul med paket! :D Lägger snart upp allt på bloggen! Kram!

Miscela

Du är utmanad på min blogg =)

Kristina

Jaaa du! Diss måste jag säga!

Alexandra

I like them!

Emma

jag måste faktiskt säga diss, men på rätt person kan det nog vara en hiss. Personligen skulle jag nog se ut som hej kom och hjälp.

Karin

hiss men inget jag skulle ha på jobbet direkt:p

Sari

Hiss från mig, tror faktiskt t.o.m att lilla jag skulle kunna bära upp dem, yeay!!

delinda

hiss med basic black till ;) kraaam

Emma

Hiss! Kan itne sluta älska leggings!

Petra

Nää, blir diss från mig. Funkar bara på kroppstyper som modellen på din bild...

jenny

Hiss:D

Gabi

Hiss på någon med välsvarvade ben!

Ha en trevlig helg!

kitty

En hiss till ratt overdel och till ratt skor.

Kan man dock inte kombinera detta plagg bra.. da blir det tyvar varldens storsta Diss :/

Xo

Daniel

Ehhhh... Det var nog de fulaste brallor jag skådat på länge. Må de aldrig bli moderna.

Frida

Kan vara coolt på vissa, men inget för mig! Ett plus för en klar färgklick i novembermörkret...

Louisa

Vilka snygga tights!!

Anna

Hahaha



DISS! Jag blir rädd!

stina

haha sånna hade ja nä ja va på fest som hade rock å glamour tema:P

Louise

Jag gillar det iaf ^^

mathilda

jag tycker att det är riktigt snyggt, framförallt vanliga svarta leggings, spets, lack och sånt där glansmaterial :D

Anna

hiss, jag tycker det kan vara grymt snyggt!

Julia

Me like :)

Sabina

tycker det är läckert med färg på benen!