Fem tecken..

..på att du är en ung och någorlunda modern förälder:
(trots att du själv känner dig som en fossil från forntiden)

♥ Din tonåring hittar en hoodie från Levi's  i ert hem och tycker den är snygg och frågar om den är ny...och det visar sig att du själv bar den när du var 13..hmm.
♥ Lillebror kommer springade och skriker glatt att storebror minsann pussas med en tjej i sitt rum och du svarar :"Åhh..vilken modig storebror du har".
♥ Du skickar friend -request till ditt barn på Facebook och tycker det är dax att han går med och kanske även lillebror?
♥ Du har full förståelse för att man inte vill gå ut om man har en "bad hairday".
♥ Dina barn frågar" Mamma vad hade du tänkt bli när du blir stor? "

William & Elliott ni är det bästa som finns i heeela universum!♥

33 kommentarer
Gabi

Jag är beredd att ta upp kampen om bäst i universum, men jag måste säga att de är fullkomligt bedååårande, båda två! =)

HannahSthlm

Gabi: Hihi...oki..tack sötis:)!

Evelina

Haha :D

Nikolina

Hej söta du! "Hur ser du på sex?" det vore jätte snällt om du svarade :) dessutom kommer jag länka fem stycken. tack & puss!

Emma

Hahahaha :D

jenny

lovely :)

Jen

Det är en söt liten familj du har där.

Kram

marita

du kommer kanske i håg att jag velade mellan dig och nergårds emma i bloggtävlingen.anledning...ni är så olika men ändå så lika,både älskar ni era barn och gör allt för dom.så ni rockar....

Mollan70

Hejsan!

Vilket bra inlägg. =)

Karin

hah vilket roligt inlägg

Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

hihi aww jag är säker på att du är världens bästa mamma ;D

Maria

Hej vännen :-)

Hoppas du har en fin onsdag :-)

Kram maria

Angelica Norman

Sött:) Är det jättekallt hos dig också?=)

HannahSthlm

marita: Tack snälla:)!

Ellinor

Den moderna föräldern i ett nötska :D

Felicia - Amerikansk Fotbollsfru

Herreguuuuuud va stora de blivit och den store gossen är ju skitsnygg!!! Lycka till med att hålla töserna ifrån honom=)

Anonym

"vad har du tänkt bli när du blir stor" ...klockrent! ;)

Marie

Godmorgon!

Sovit gott?

Tack för kommentaren =)

Alltså får ja nog anta att ja är ung då eftersom min dotter stjäl alla mina kläder =)

Hoppas du får en bra dag idag.

Kram!

Stina

Vilken härlig lista! Älskar sista punkten, haha. :)

Angel

häligt inlägg

milla

haha aw, jag gillar verkligen din blogg. kramar.

Frida

Hahaa :) Du verkar vara en fabulous mamma Hannah!!

Jossan

Jag älskar speciellt bad hairday saken, och om pojken som pussade en flicka på rummet ! ;) Haha

pelle

Haha! Men vad ska du bli då, vad svarar du?

Emelie - EmeliesPlace

så söta ungar :D

Lexie

så söta bilder :D

Mariah N

härligt inlägg.

Dilan Amin

Tjo ! <3

Hur är det med dig?



/ www.mramin.blogg.se

Junitjej [Vinn smink!]

Ett jättebra inlägg!!!

Linda

Haha, klockrent, supersött ju :)

LILIJA.COM

Så sött inlägg :D

Ida

Hahahaha så gulligt :)

emelie

hahaha va sött! :D