Budget eller Lyx? Vad ska jag välja...



Lite Slösa & Spara över detta inlägg också....

Saken är den att jag typ känt mig överkörd av tunnelbanan hela veckan, sjukt trött och som grädde på moset hittar jag inte min underbara Dior Skin Flash.
Världens bästa concealer-penna i en silvrig hylsa!Min Lifesaver!
Visst ..jag är ingen spara...men det är sååå tråkigt att köpa saker som man redan har för att man inte hittar dem,ellerhur?!

Har aldrig prövat H&M's concealer men har bonuscheckar där upptäckte jag igår!
Kanske iallafall är bättre än ingen concealer alls...endast 39.50.

Någon som prövat H&M's concealer eller har tips på någon annan bra budget-concealer?
Behöver tips fort!♥
18 kommentarer
Emma

Ja för 39.90 kan det vara värt att testa! Har inte provat den själv men en del H&M-smink har faktiskt visat sig vara helt ok och sjuukt prisvärt. Jag gillar exempelvis H&M;S flytande eyeliner och den kostar nog inte mer än en 50lapp!

jenilita

lyx! den håller o den gör dej inte besviken och det e värt pengarna

elisabet

Jag brukar bli väldigt besviken på billigt smink men Lumene har ganska bra budgetgrejer!

Jen

Det är så jobbigt när man känner sig övertrött. Hoppas att du kan vila ut i helgen.

Kram

Johanna

Sv; okej :) Vad gör du idag då?

Emma

Jag har aldrig provat den faktiskt. Men jag tror på den. Den andra borde ju komma fram!

Emmeline

Tyvärr har jag inte provat den.

Karina

Ja är billig i drift =D Använder alltså H & M smink o den där är bra.. ganska ljus, döljer bra! "Torkar" ganska fort så man får smeta ut den ganska snabbt =) Men o andra sidan så har ja ju aldrig provat sånt där lyx då så ja vet ju inte va jag går miste om =) Men d är värt pengarna helt klart. Mvh

Linda

Ja har testat den där ifrån H&M och tycker den är helt okej faktiskt. Har nog en kvar i badrumsskåpet:P

Jessica

Jag har en som jag fick i SOLO tidningen, den är superbra!

amanda

Dior är helt klar värd pengarna, den är jätte bra!

Marika

Svårt att säga =)

Men ha en fortsatt bra kväll =)



Ps, om jag skulle vinna så blir jag glad =)

Men vår dator är typ sönder så ska försöka kolla så ofta jag kan och uppdatera min blogg ! So you know !

Dilan Amin

Hej Hej!!

Vad händer hos dig?



PUSS

/ www.mramin.blogg.se













Erika

Köp den, den är helt ok:)

Solli

svar: galan var faboulus! ska uppdatera bloggen om det i helgen



har du provat YSL's touche éclat? den e grym!

Josefine

Har testat den & tycker att den är hyffsad. Dock så tycker jag istället att du ska testa make up stores "cover all mix" ifall du inte har testat den! :) Det är ju inte en flytande concealer ifall du var ute efter det men jag älskar den. Dock så är den ju i "kak-form" så ifall man är torr bör man ha en flytande på dom områdena. Så jag brukar använda H&M's på dom områden där jag är torr, och till det funkar den bra! :) Men jag rekommenderas make up stores! =)

Marybeth

Jag tycker Loreals touche magique (stavning?) är bra! Billig också, runt hundralappen har jag för mig. Det är samma stuk med en penna med pensel.

Agge

Jag älskar Vivla Divas make bästa bästa pigmenten på budgetsmink