EM-kval? Vaddå?



L : Ska du kolla på EM-kvalet?
Jag- Kval? Dom är ju redan med i EM?!
L: Dom..vad menar du med det? Det är väl bara en..
Jag- ..hmm..eller elva?

Vi syftade nog på lite olika EM-happenings.Ha ha:)
Har varit inne på fotboll senaste veckan, kan nog beropå att jag träffade delar av EM-truppen på Sture i Lördags..
Egentligen skulle de kunna ha sagt det och typ varit telefonförsäljare för jag har verkligen ingen koll längre på fotboll, eftersom jag kände igen Shaaban så förmodar jag det var några med anknytning till fotboll jag pratade med halva kvällen iaf;)!


Nu var det väl EM-kval i schalger som gäller ikväll lr?!
Om jag står ut och håller mig vaken ska jag kika..kan behöva tänka på ingenting just nu!

Du då?
8 kommentarer
Lenita

spännande!

Sassy

Haha, jag fattade inte alls vad dt var för EM-folk snackade om! Nä, jag ska inte kolla, tycker inte det är så kul med schlager. Jo, det kan vara kul att förfesta till och så, men inte annars.

LIVINGROOM

haha så kan det gå =) tack! ingen succé men roligt roligt =)

donnasandra

Hehe inte lätt att hålla koll egentligen, EM skulle jag ju inte kalla det här pga risk för missförstånd. Kollar inte ens på deltävlingarna :-D

kristin

vad snäll du är :) kan behövas! kul att du kikade förbi och lämnade spår. ha en bra kväll

Jessica

Kollar lite då o då. Ganska dåliga låtar. Bara Ukriana och Sverige som var riktigt bra!

Evelina

Wiee, hon gick vidare :)

Rooni

haha:)