Swimsuit?


Lobster Swimsuit,Friis & Co
459 kr på bla. Nelly


Hjälp! Nu börjar det verkligen bli dax att se över säsongens badkläder.
Bikinis har jag,kanske behöver någon ny,det brukar man ju alltid behöva;)
Baddräkt har jag nog däremot inte så många av.
Endast en tror jag,från Hasseludden..och den vet jag inte alls var den är.
Baddräkt kan vara ganska praktiskt när man ska jaga barn på stranden,då behöver man inte riskera att något "hoppar ut" vid fel tillfälle.
Skulle kunna tänka mig swimsuiten ovan,fast helst i svart.

Tips på svarta baddräkter som liknar den ovan mottages tacksamt!
Har du köpt något nytt badplagg i år? Vad blev det?
9 kommentarer
carro

Jaa vi får hoppas det :)

Snygg!

Käthes blogg mode & skönhet hos Amelia

Jag kommer att köra med mina svarta från förra året. :)

mini

nope inte handlat något att sola och bada i ännu men det börjar bli ganska så bråttom med det då jag och min lille villiam åker till grekland om några veckor!



jag gör en plåtning med strandkläder senare i veckan, kanske får inspiration därifrån. eller inte. då får förra årets duga! men jag tycker som du där, man skulle behöva en ny :)



ha en härlig måndag!

mini

Modesty Mia

Vilken läcker, tror som du att den är jättefin i svart! Själv har jag faktiskt bara färgglada badkläder, köpte Marimekkos orangecerisa baddräkt nu senast. Skulle vilja ha en svart bikini att bryta av med!

Kramis!

Rebecka

Det blev en brun bikini från HM med lite detaljer på :)

jen

SNYGG!!!!

Snyggt att ha till shorts eller kjol också.

melina

vilken fin!

Anna

Jag köpte en svart v-ringad halterneckbaddräkt hos H&M häromveckan och den är verkligen supersnygg. Bra pris dessutom med 198 kronor!

Anna

vilken snygg badräkt. Ska helt klart köpa mig en i sommar!