Snart ska jag...



Jag måste bekänna att jag är fruktansvärt trött idag.
Har lämnat grabbarna hos deras pappa och kom just hem.
Det är nu jag ska flyga runt i våningen,try it on och vara superglad för mina shoppingfynd jag gjort idag,fota dem så ni får se,plocka ögonbrynen,kasta mig över flaskan med B.U S..and u name it.....helt i lugn och ro.
Utan att bli avbruten 192 ggr av någon som vill bada eller ha ett glas saft.Men det har ju sin charm det också såklart;)
Jag hoppas jag kommer upp ur min lilla svacka snart..en espresso kanske kan hjälpa?
Jag måste ju verkligen få lite av ovanstående gjort..

Känner du igen fenomenet att när du väl är "helledig" så planerar du så mycket så du  inte orkar..något..typ?
(kanske bara är moi? ;)

3 kommentarer
delinda

känner verkligen igen det där =) härligt det låter med BUS, sitter med det jag m haha. ha en lovely kväll.kranar

hannahsthlm

delinda: Jaa..min effekt kommer nog inte förrens imorgon..men skönt att ha det gjort:) Hoppas du har en mysig start på helgen! Kram

Svenrebecca

Hello admin, nice site! Good content, Beautiful design, thanks! Greetings