Smått kaotiskt...

Hade väldigt trevligt på gardenpartyt men flydde därifrån i en taxi när jag fick reda på att min älskade W hade hamnat på akuten.Har varit på Huddinge barnakut hela natten. Nu mår han ok men fy så rädd jag har varit:(
Nu ska jag äta middag med mina mamma och syster och sedan ska jag spendera kvällen med killarna som jag ska hämta upp. Skönt att få hem W igen!
Man känner sig såå himla maktlös när det är någonting med ens barn...

Glöm inte att tävla om Wilkinsonsword-kitten,tävlingen avslutas kl 22.00 ikväll!

Hoppas ni har en mysig Söndag!

17 kommentarer
Nina

Ja jag förstår det! Skönt att få hem honom igen.

Ha en mysig kväll med dina grabbar.

Kram Nina.

Niklas Eriksson

Har inte barn själv, men kan föreställa mig hur det skulle kännas att få höra ens barn hamnat på akuten.

Hoppas W kryar på sig med det snaraste.



/Mvh Niklas



tove

Ursch och fy! Hoppas lille W känner sig bättre. Det är vidrigt när ens barn är sjuka, har en liten febrig kille som ligger och sover här brevid. Bara det känns jättehemskt, så akuten.... ursch!

Stor kram till er allihop.

Angelicas Closet

Usch vad jobbigt!



Kram

Rebecka

hihi, det är roligt att du har en sån manlig läsare som Niklas Eriksson :)

jag har inte en enda manlig läsare.



va hemskt med W, men hoppas det är bättre nu.

Hoppas du får en mysig söndag du med,

sofia

Vad var det som hänt då?

ella

skönt att d gått bra=)ha en mysig kväll:)

Lene

Skönt att han är bättre!!

Sandra

Usch då!

Hoppas det inte var något allvarligt!

Har själv 3 barn och vet hur hemsk det är när det händer ens små något. Känns i hjärtat om man säger så.



Kram

LIVINGROOM

usch, stackare!

Sassy

Stackars lille W, det måste vara fruktansvärt när ens barn blir dåliga!

Lotta

Usch Hannah, stackars W och stackars dig!

Man känner sig helt maktlös när ens barn mår dåligt.

Jag läste en gång följande citat;

"Att ha barn är som att ha hjärtat springande utanför kroppen"

Så himla slående! Kramis

Hanna

Fy så hemskt! Hoppas verkligen att lille W mår bättre!



Kramar

julia.

du missar väl inte vårens kulturella happening?



ta en närmare kik: evolution.html#comment" rel="nofollow">http://julia.blogg.se/1210583248evolution.html#comment



vill du göra någon glad, sänd då detta meddelande vidare!

anna

usch då..stackare..både du och W.

hoppas ni får en mysig kväll!

Sara

så läskigt, förstår att du blev rädd! hoppas han mår bättre nu!

queenpeach

åh krama honom ordenligt och hoppas han mår bättre!