Shoppingfester!


Igår var det shoppingkväll och mingel med Veckorevyn.com på TopShop i Gbg.

Ikväll kommer en liknade shoppingkväll gå av stapeln på TopShop i SAUK-gallerian i Sthlm.
Topshop skänker delar av försäljningen från Shoppingkvällarna
 till Stadsmissionen.

Bra initiativ av Ebba och Veckorevyn!
Väldigt roligt att det är modebloggare som visar klänningar också!

Tyvärr har jag ingen möjlighet att kika förbi ikväll..synd...:(


Ska du gå på Shoppingkvällen i Sthlm?
Eller var du på Shoppingkvällen i Gbg?
Berätta!

11 kommentarer
Nina

Där ser man, coolt! Synd att jag missade den i Gbg, hade varit kul att gå på!

Wysteriia

Nej, bor ju helt fel :( är iofs inte bjuden?! :P

donnasandra

Jopp jag ska dit ikväll :-)

Karoline

jag kommer vara där!

Sandra

Önskar jag bodde lite närmare då hade jag gått dit :)

mia dh

Jag hade tänkt gå men mår inget vidare för tillfället så vi får se. Det kanske går över.

stina H

ååhh, jag hade velat gå i gbg :P

Johanna

Jag var där ikväll! Mycket folk och det var mkt trevligt :)

Rebecka

Hoppas du haft en mysig dag :)

Käthes blogg mode & skönhet hos Amelia

Vad synd! :(

Bragemaja

very intersting site ..congratulation..