Phu....

Vilket marathon vi har genomfört i eftermiddag.
Frisör,köpt skor,köpt morsdagspresent, växlat pengar,handlat på Apoteket för 800 kr,börjat kolla på badkläder..
Med två barn i släptåg är det mer jobb än det kan låta^^
Nu väntar en kväll av ungefär 20 tvättmaskiner och att leta på alla räkningar som ska betalas.
Imorgon fortsätter jakten på det  vi "måste ha med" som inte hans med idag..halleluja!
Det är verkligen mycket när man ska resa med barn men det kommer förhoppningsvis bli grymt kul när vi väl är där så jag ska inte klaga;)!

Om tre dagar....är vi DÄR!

18 kommentarer
Angelicas Closet

Så underbart med semester.

=)

Wysteriia

Önskar jag också skulle ut o resa! ^^

LIVINGROOM

det är väl vanlig hm kvalitet på smyckena i guess. håller ett tag liksom =) men kan vara bra o känna på om man vill satsa på orginalet senare =) o

Linnéa

Vilka är ni som ska åka? Är lite avis faktiskt!;) Vill också åka utomlands!!:)

Regine

Oh.ja du hadde gjort masse!

Eg jobber heile dagene no, og drar til Kypros på søndag - gleder meg :) Kor du skal??

Jonna

åh, ja vill med.

Carolina

HAHA, själv har jag typ målat klart en tavla. Och jag tyckte DET var stressigt :D

Sofia

gud va kul att resa! vart ska du åka? jag åker till kroatien och italien om mindre än två veckor:D

Rebecka

Hoppas ni får en underbar resa (:

Anonym

ahh jag vill oxå resa nånstans ;)

ha de så trevligt ! :)

Maria

åh så härligt! :)

nina

Vad härligt att komma iväg! Ha en fin dag.

SARA

Vart är det ni ska resa ? Hoppas ni får det härligt1 :)

julie

Jag tror det ska bli jätte kul :) Hur gamla är dina barn?

Jennilie

Jag ska också åka utomlands snart.. Och jobba :) Blir där i ca 7 veckor, så härligt det ska bra :)

Jessica

Stackare, fast egentligen är det inte synd om dig, du har ju en lyxig semester som väntar:) Hoppas du hinner med allt idag!

biljana

Ha en bra dag!

Ellinor

Härligt:)