Klonas kanske?

Idag har jag varit och hälsat på i Lilla-E's skola.Han var också med såklart.
Han är ju så liten men ändå stor, skola till hösten..var tar tiden vägen?
Snart är det vaccination med killarna som gäller ,fanns väldigt ont om tider kvar, uthämtning av nytt pass till E....hmm...får inte glömmas bort....
Varför kan de inte bara skicka hem det?

En gång när W och jag skulle resa så tejpade jag mitt pass som var lite trasigt,det var ingen smart idé.
Får man absolut inte göra ,tydligen!
Fick göra ett provisoriskt på Arlanda och vi höll på att missa incheckningen, hängde på ca 30 sek att vi kom med det där planet. Men det var lääänge sedan sådant hände mig..hmmm..

Hörs senare!
10 kommentarer
Rebecka

lycka till :)

kram

hannahsthlm

Rebecka: Merci:)!

petra Bloggar

nämen åååh vart ska ni?

vill också följa meeed.... ;-)

Anonym

Hej ! , läs gärna mitt inlägg om anorexi, har försökt länka till några bloggar där också, skriv gärna vad ni tycker, måste bli ett slut på den här hysterin!

Jessica

Vart bär det iväg? Vill ju gärna också dra iväg:)

ida

fin blogg! :)

Johanna

Vill du bli dagens blogg i min blogg?:)

Kommentera då minst3 inlägg så är du med i utlottningen!

CIAO

sibel

Ha en bra dag :)

hannahsthlm.blogg.se

Jessica: Egypten på Måndag:)!

Karllina

The spam is very bad everywhere. anyway really enjoy your site