Finally I found...


1.Mitt Thomas Sabo halsband
2.Thomas Sabo örhängen,590 kr på från Tid & Lust.


Idag har mamma varit här och busat med E och bakat med W så jag har tagit det ganska lugnt.
Precis vad mitt öga behöver I belive!
Har hunnit surfa runt lite på eftermiddagen och blev quite happy när jag såg att Tid & Lust hade de fina svarta Thomas Sabo örhängena i lager igen.
Självklart passade jag på att klicka hem dem, de kommer matcha snyggt till mitt T S halsband.
(Tänkte faktiskt inhandla dem i butik samtidigt som halsbandet men då var de slut där också.)

Tror ni inte det blir en bra combo?

De med ljusa stenar är också fina men inget för mig.
Vilka föredrar du?
13 kommentarer
jen

Super snygga smycken. Halsbandet skulle jag verkligen säga JA tack till :)

hannahsthlm

jen: Ja,jag är såå nöjd med halsbandet:)!

Jennie

Hoppas du haft en härlig helg :)

Karin

Detsamma detsamma:)

Helena

Snyga: Ha en skön kväll du också!

Katja

Halsbandet var mkt fint :)

Henke

:)

carro

jättefina :)

mia dh

Jättefina, ha en go kväll med.

Tobias

svar: vem gör inte ?!;)

Dress Like a Princess

Såå fina smycken :)

malin

jag föredrar oxå dem svarta.

malin

jag föredrar oxå dem svarta.