The Taxfree catalog just arrived...

 
Damp även ner en Skyshop i potlådan idag.
Trevligt trevligt eftersom det är mindre än 3 veckor till vi åker på vår Holiday:)
Nu är ju jag rätt van att hitta fina varor till taxfree-priser på nätet,bla. hos Beautyplanet.

Dock har det ju sin tjusning att sitta hemma och inspektera och drömma lite i katalogen och jag kommer säkerligen inte komma hem utan minst 2 taxfreepåsar om jag känner mig själv rätt,och det gör jag ;)

Dessa godingar ovan skulle jag ev. kunna tänka mig:

1.Beckham Intimatley Woman Pris 225 kr
2.Chloé Signature 469 kr
3.J Lo Coffert De Luxe Miniatyrkollektion med fyra små J Lo parfymer 295 kr
4.Just Cavalli Armband 1295 kr

Har du några parfymtips du vill dela med dig av?
Jag gillar alltid att hitta nya godbitar,nämligen.

14 kommentarer
Rebecka

Jag har Intimately Beckham och den är helt underbar med inslag av ros i. den är romantisk :)

Sandra

Jag bara älskar Naomi Campbells parfymer!! Prova de;)

Jennyfer

Passa på att gå in på TaxFree'n o dofta på Kenzo'z nya "7:15am in Bali" - säljes endast på travel retail! Den doftar såååå underbart och sitter som en smäck hela dagen.



Trevlig resa. =)

S t y l i s s i m o - Fifi

Cavalli armbandet är en favorit.

NINA

Vad underbart med semester! Vart ska ni åka?

Escadas sommardoft moon sparkle är himla god!

queenpeach

marc jacobs Daisy är underbar! Var ska du åka?

Petra Bloggar

CAN CAN (paris hilton)

Angelicas Closet

Det är kul att fynda på TaxFree. Kan man komma ut utan att ha shoppat? Nej. =)



Kram

Jessica

Jag kör min gamla hederliga White Linen som nu kommit i sommardoft. Dom flesta Esteé Lauder kan jag rekommendera!

mini

åå jag vill också ha katalogen! jag och min lille vi åker på vår efterlängtade greklands holiday om några veckor! mini

Jelena

Jag gillar Dolce & Gabbanas Light Blue, flera av Moschinos dofter & Miss Dior. Inga nya dofter så, men har du inte testat dem redan kan jag verkligen rekommendera dem.



Kul med semester förresten!

stina harring

Heeej =)

Nu tävlar jag ut 10 nagelack på min blogg, det vore skoj om du vill vara med =) En kycklig vinnare får 3 nagelack.

Hoppas du vil vara med!

Susanne

Svar: Ååh tack så hemskt mkt! va glad jag blir :) jag skulle lätt vilja ha chloéparfymen hihi!

Elisabet

Becksparfymen luktar underbart tycker jag, annars är min favorit Dolce & Gabbanas The One! Ha en jättebra dag i solen